برند وعده ارزشمند خاصی است که مورد پسند است و به رسمیت شناخته میشود. برند شخصی وعده ارزشمند خاصی است که شما را از سایرین متمایز میسازد و برند کسبوکار وعده ارزشمند خاصی است که سازمان شما را از سازمانهای دیگر متمایز میسازد. کارآفرینان افسانهای فراوانی را میتوان یافت که برند کسبوکار خود را با برند شخصی هم پیوند زدهاند و رویکرد برند جفتی را دنبال میکنند.
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج تالیف کاترین کاپیتا، ترجمه خلیل جعفرپیشه به کارآفرینان هوشمند نشان میدهد چگونه یک ایده کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل کنند. کاترین کاپیا در سراسر کتاب ضمن سادهگویی و سادهسازی مطالب پیچیده حوزه کارآفرینی و برندینگ، به جامعیتنگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیتنگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجر ملاتی، جامعیتنگری بین ایدهآفرینی و کارآفرینی و... میپردازد.
در بخشی از این کتاب آمده است: ساکنان دنیای دیجیتال، نیازمند تعامل و همچنین اطلاعات بکر و دست نخوردهاند. آنها به ارتباطات دو سویه نیاز دارند. آنها با ارزیابی برندها و کشیدن اطلاعات مناسب به سمت خود میخواهند کنترل اوضاع را در دست داشته باشند.
مطالعه انجام یافته از سوی مکینزی، حکایت از آن دارد که دو سوم نقاط تماس مورد استفاده به منظور ارزیابی برندهای خاص ابتدا به وسیله خود افراد ایجاد میشود نه شرکتها. درگیرسازی، راه و رسم کسبوکار در عصر و زمانه امروز است، راه و رسمی که عصر جدیدی را در زمینه مراقبت از مشتری پدید آورده است.
این کتاب 316 صفحه دارد و در 11 فصل توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.