سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، روسای شعب منطقه امارات متحده عربی در محل سرپرستی دوبی برگزار شد برنامه‌های بانک ملی ایران در شرایط پسا تحریم توسط مدیرعامل بانک تشریح شد.

دکتر همتی مدیرعامل بانک با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در چارچوب طرح تحول بانک ملی و نقشی که به فعالیت های بین‌المللی و ارزی بانک در شرایط پسا تحریم داده شده است اقدامات عملی از سوی شعب بانک در منطقه برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده را یادآوری کرد. دکتر همتی ضرورت هم‌افزایی بین واحدهای بانک درکشورهای مختلف جهان و توجه بیشتر به عملیات بانکداری بین‌المللی را مورد تاکید قرارداد.

475343474584573464734734734734366347343458

در این جلسه ابتدا آقای رضایی مدیر منطقه خلیج فارس گزارشی از عملکرد بانک در منطقه که علیرغم شرایط تحریم موفقیت‌های خوبی داشته است ارائه و رشد خوب فعالیت‌های شعب بانک را تشریح کرد. در این جلسه هر کدام از روسای شعب منطقه پیشنهادهای خود را برای پیشبرد امور بانک مطرح کردند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EnelVmoG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه