شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

داشتن سایتی که همیشه میان کاربران محبوب بوده و ترافیک بالایی داشته باشد، آرزوی هر بازاریابی است. البته این آرزو برای تمام بازاریاب ها بدل به واقعیت نمی شود؛ چراکه افزایش ترافیک سایت کاری نیست که به این سادگی انجام شود. در عوض نیاز به سعی و تلاش فراوان داشته و در عین حال استراتژی منسجمی نیاز دارد. درست به همین خاطر سایت رسمی بسیاری از برندها همین طور خاک خورده و هیچ کاربری را جذب نمی کند. این در حالی است که برخی از سایت ها طوری رتبه شان در گوگل توسعه پیدا می کند که انگار دوپینگ کرده اند. خب اینجا نه خبری از دوپینگ یا انواع دیگر تقلب، بلکه تکنیک های مدرن افزایش ترافیک است. این یعنی بازاریاب ها در برندهای بزرگ دنیا یاد گرفته اند چطور به هر قیمتی مخاطب را پای سایت شان کشانده و از این موقعیت به سود خودشان استفاده کنند. این مسئله ای است که می تواند به شما برای تعامل بهتر با مخاطب کمک کرده و اوضاع تان را نیز بهبود بخشد. 

ما در روزنامه فرصت امروز استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم های محبوب در دنیا را امری ضروری می دانیم. این پلتفرم به شما کمک می کند تا هم ارتباط بهتری با مخاطب تان داشته باشید، هم اینکه فرآیند تولید محتوای تان همراه با بازگشت سرمایه بیشتری شود. البته این وسط یک مزیت دیگر هم در میان است و آن افزایش ترافیک سایت است. کاری که شما در این میان می توانید بدون هزینه اضافه انجام دهید!

درست حدس زدید، اینستاگرام می تواند به شما برای افزایش ترافیک سایت کمک کند. با این حال چنین نکته ای در گرو توانایی شما برای استفاده درست از این پلتفرم است. خب اگر نتوانید مخاطب تان را جذب برند کنید، خبری از ترافیک اضافه هم نخواهد بود. این مسئله ای است که می تواند در بلندمدت حسابی برای تان دردسرساز شود. 

براساس گزارش رسمی اینستاگرام، 90 درصد از کاربران این پلتفرم دست کم یک اکانت تجاری را فالو دارند. این یعنی گارد سفت و سختی نسبت به برندها در اینستاگرام وجود ندارد. درست به همین خاطر شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در این میان مخاطب تان را پیدا کرده و از آنها در مسیر افزایش ترافیک سایت تان دعوت به عمل بیاورید. 

ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهمترین نکات در رابطه با بهبود ترافیک سایت را با شما در میان بگذاریم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت تان را خیلی بهتر از هر زمان دیگری در اینستاگرام مدیریت کرده و دستی به سر و گوش سایت تان نیز بکشید. کافی است در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از  نکات کلیدی در این رابطه را یاد بگیرید. 

روش های افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام

روش های افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام

ایده اصلی در رابطه با استفاده از اینستاگرام برای افزایش ترافیک سایت بی نهایت ساده است. بر این اساس اگر محتوای اینستاگرامی شما جذابیت کافی را داشته باشد، کاربران به سوی مشاهده سایت تان ترغیب خواهند شد. البته در این میان برخی خُرده کاری های دیگر نیز باید انجام شود تا کارتان بی عیب پیش برود. درست به همین خاطر ما اینجا هستیم تا همین نکات جانبی را به اتفاق شما مرور کرده و مطمئن شویم جای هیچ نگرانی نیست. پس با ما همراه شوید تا اینستاگرام را فراتر از یک پلتفرم ساده مورد استفاده قرار دهید. 

مطلب مرتبط: چطور ترافیک سایت را با راهکارهای ساده افزایش دهیم؟

اضافه کردن لینک به بخش بیوگرافی

اضافه کردن لینک به بخش بیوگرافی

اولین و شاید ساده ترین ایده ای که در این میان به ذهن می رسد، استفاده از پتانسیل بخش بیوگرافی برای معرف سایت برند است. خب این بخش به طور سنتی تنها گزینه ای بود که اکانت ها در اینستاگرام فرصت بارگذاری لینک داشتند. البته از زمانی که اینستاگرام سیاست عجیب حفظ کاربران در فضای درونی خود را کنار گذاشت، فرصت های بیشتری برای بارگذاری لینک پیش روی افراد قرار گرفت. این مسئله ای است که در طول سال های اخیر برای بسیاری از برندها جذابیت زیادی داشته و کارشان را نیز به طور مداوم ساده تر از هر زمان دیگری کرده است. 

ما در روزنامه فرصت امروز اضافه کردن آدرس سایت در بخش بیوگرافی را نه یک امر دلبخواهی، بلکه ضرورتی اساسی می دانیم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا کارتان را خیلی حرفه ای تر پیش ببرید. خب سایت یک برند در واقع شناسنامه اش در دنیای آنلاین محسوب می شود. 

به همین خاطر وقتی آدرس سایت تان را در اینستاگرام درج می کنید، اعتماد بیشتری دریافت خواهید کرد. این مسئله ای است که می تواند جذابیت بسیار بیشتری برای شما و کسب و کارتان به همراه داشته باشد. پس نگران چه هستید؟ همین حالا آدرس سایت تان را در بخش بیوگرافی درج کنید. 

نکته جالب اینکه شما اکنون امکان اضافه کردن بیشتر از یک لینک در بخش بیوگرافی را دارید. این امر می تواند به شما کمک کند تا از شر سایت هایی که انواع لینک را در قالب یک لینک کلی فشرده می کردند، خلاص شوید. البته نباید در این رابطه زیاده روی کنید؛ چراکه می تواند کار دست تان داده و کاربران را نسبت به تعامل بیشتر با برندتان ناامید سازد. 

پرهیز از ارسال لینک ها در دایرکت

پرهیز از ارسال لینک ها در دایرکت

شما قرار نیست نقش یک مزاحم را برای کاربران ایفا کنید. این امر می تواند تردیدهای جدی نسبت به برندتان به همراه داشته و کارتان را نیز حسابی مشکل سازد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید همیشه خودتان را برای رفتاری حرفه ای آماده نگه دارید. 

یک برند معتبر که به دنبال جلب نظر کاربران به سایت رسمی اش است، هیچ وقت لینک سایت را در دایرکت برای کاربران ارسال نمی کند. این امر بدون اطلاع قبلی می تواند نوعی آزار کاربران محسوب شود. به علاوه، شما قرار نیست مثل کاربران عادی لینک ها را در قالب پیام خصوصی دست به دست کنید. در عوض بهتر است از گزینه های دیگر مثل استوری یا حتی بخش بیوگرافی که حرفش را زدیم، سود ببرید. 

هدایت کاربران به سوی سایت رسمی برند کاری نیست که شما با اجبار یا زور انجام دهید. این امر می تواند عواقب بسیار بدی برای شما به همراه داشته باشد. پس بهتر است قبل از اینکه کارتان خیلی سخت یا پیچیده شود، جلوی آزار کاربران را بگیرید. کافی است خودتان را جای کاربران قرار دهید. خب در این صورت آیا دوست دارید کسی دائما انواع لینک را برای تان ارسال کند؟ این سوالی است که باید بدان جواب درست و حسابی دهید. 

مطلب مرتبط: چگونه ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

انتشار محتوای باکیفیت

انتشار محتوای باکیفیت

محتوای باکیفیت مهمترین عاملی است که به کاربران انگیزه کافی برای مرور سایت یک برند را می دهد. خب وقتی محتوای یک برند به اندازه کافی جذاب باشد، کاربران وسوسه ای انکارناپذیر برای مرور سایت آن برند پیدا خواهند کرد. این امر در بلندمدت بدل به نوعی وسواس شده و آرامش را از کاربران می گیرد. این دقیقا همان مسئله ای است که می تواند شما را بدل به ابرقهرمان مخاطب کند.

وقتی درباره محتوای خوب حرف می زنیم، منظورمان فقط کیفیت تصاویر یا ویدئوها نیست. در عوض شما باید دست به تولید محتوایی بزنید که با نیازهای کاربران هماهنگی بالایی داشته باشد. اینطوری می توانید نسبت به آینده محتوای تان کاملا مطمئن باشید. این مسئله ای است که از شما یک قهرمان بی چون و چرا در دنیای بازاریابی خواهد ساخت. نکته ای که در این میان باید بدان توجه کنید، نظرات مخاطب است. بد نیست در فرآیند تولید محتوا به طور مداوم نظرات مخاطب را مدنظر قرار دهید. این امر می تواند به شما برای تولید محتوای بهتر کمک کرده و کارتان را نیز ساده تر سازد و همکاری با اینفلوئنسرها یکی دیگر از ایده ها برای افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام مربوط به همکاری با اینفلوئنسرهاست. این امر می تواند برای شما فرصت های تازه ای به منظور افزایش ترافیک بدهد. خب اینفلوئنسرها در دنیای کسب و کار حسابی مشهور هستند. دلیل این امر نیز مهارت آنها در حوزه های تخصصی است. این امر آنها را بدل به افرادی مورد اعتماد در میان کاربران کرده است. بنابراین شما باید از این فرصت به خوبی برای خودتان استفاده کنید. 

لازم نیست همیشه سراغ همکاری با اینفلوئنسرهای گران قیمت بروید. گاهی اوقات همکاری با کسانی که اتفاقا انتظارات مالی زیادی نداشته و در سطح خُرد محبوبیت دارند، ایده بدی نخواهد بود. پس بهانه تراشی را کنار گذاشته و همین امروز کارتان را شروع کنید. این امر می تواند برای تان مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و کارتان را رونق دهد. 

تنها نکته ای که در این میان باید بدان توجه کنید، تلاش برای همکاری بلندمدت با اینفلوئنسرهاست. این امر می تواند از شما یک کارآفرین حرفه ای بسازد. به طوری که در طول عمر همکاری تان با اینفلوئنسرها عملا شما را بدل به برندی مورد اعتماد خواهد کرد. بنابراین فکر همکاری های مقطعی با اینفلوئنسرها را همین حالا از سرتان بیرون کنید؛ چراکه این امر اصلا نتیجه خوبی برای تان به همراه نخواهد داشت. 

ذخیره کردن استوری های مهم در آرشیو

ذخیره کردن استوری های مهم در آرشیو

استوری های در بخش هایلایت یا آرشیو برای مدت زمانی بیشتر در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. این مسئله ای است که می تواند جذابیت زیادی برای برندتان داشته و کارتان را نیز جذاب تر از هر زمان دیگری سازد. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، اهمیت هر استوری برای مخاطب است. بی شک کاربران علاقه مند به مشاهده استوری های مهم در قالب هایلایت هستند. پس فکر اینکه چنین استوری هایی را بدون تغییر نگه دارید، از سرتان بیرون کنید. این امر می تواند دردسرهای شما برای تعامل با مخاطب به همراه داشته باشد. 

معمولا استوری های خبری که عمر کوتاهی دارند، اصلا نباید به بخش هایلایت وارد شود. در عوض می تواند از استوری های تعاملی برای دعوت از کاربران به منظور مراجعه به سایت تان سود ببرید. هایلایت کردن این نوع استوری ها فرصت تعامل بهتر با مخاطب را به همراه خواهد داشت. به طوری که شما دائما امکان افزایش ترافیک سایت تان را خواهید داشت. 

ایده اصلی در این میان اضافه کردن دعوت های هوشمندانه یا غیرمستقیم برای مراجعه به سایت در میان استوری های مختلف بخش هایلایت است. اینطوری نه حوصله کاربران سر می رود، نه شما کارتان خیلی سخت خواهد شد. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اوضاع را به سود خودتان تغییر دهید. قول می دهم در این مسیر تجربه های بسیار جالبی را پشت سر خواهید گذاشت. 

مطلب مرتبط: چگونه ترافیک سایت تان به طور حرفه ای را افزایش دهید؟

استفاده از تبلیغات اینستاگرام

استفاده از تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام از طریق نمایش تبلیغات اقدام به درآمدزایی می کند. این امر می تواند گاهی اوقات برای برند شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. اگر شما فالوورهای کمی دارید یا کمی به سایت تان بها نمی دهد، شاید بد نباشد از الگوی تبلیغات اینستاگرام به طور بهینه استفاده کنید. این امر به شما فرصت خوبی برای تعامل نزدیک با مخاطب را داده و کارتان را نیز ساده تر خواهد کرد. 

یادتان باشد، در دنیای امروز شما نمی توانید بدون پول خرج کردن به قله های موفقیت دست پیدا کنید. به همین خاطر اگر تمام برنامه تان شامل بازاریابی ارگانیک است، بد نیست کمی هم که شده در کارتان تغییر ایجاد کنید. این امر می تواند اوضاع تان در عمل را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. 

کاری که باید انجام دهید، هدف گذاری بر روی دامنه مشخصی از مخاطب و سپس تلاش برای همکاری با اینستاگرام است و اینطوری اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب تان خواهید داشت. به طور مشابه، در تکمیل محتوای تبلیغاتی تان بد نیست از لینک سایت تان استفاده کنید. اینطوری مخاطب امکان مراجعه مستقیم به سایت تان را خواهد داشت. ماجرا جالب شد، نه؟

اطمینان از سرعت بارگذاری سایت

اطمینان از سرعت بارگذاری سایت

هیچ بازاریابی دوست ندارد کلی برای افزایش ترافیک سایتش تلاش کرده و در نهایت گزارش های متعددی درباره سرعت وحشتناک سایت دریافت کند. این امر می تواند توانایی یک برند برای اثرگذاری بر روی مخاطب را به طور کامل از بین ببرد. خب شما باید نسبت به ویژگی های سایت و آمادگی آن برای تعامل با مخاطب کاملا مطمئن باشید، وگرنه اصلا بعید نیست اولین بازدید کاربران از سایت تان آخرین مورد باشد. 

شما لازم نیست یک طراح حرفه ای سایت باشید تا متوجه اهمیت سرعت سایت شوید. امروزه بسیاری از سایت های تخصصی به طور رایگان سرعت بارگذاری یک سایت را مورد ارزیابی قرار می دهند. بنابراین شما می توانید به طور رایگان سرعت سایت تان را مورد آزمون قرار داده و آن را بسنجید. تنها نکته کلیدی و مهم در این میان تلاش شما برای استفاده از نکات مورد نظر برای بهبود سرعت سایت تان است. به زبان ساده تر، اگر سرعت سایت تان پایین بود، همینطور آن را به امان خدا رها نکنید. در عوض اقدامی مشخص برای بهبود سرعت آن انجام دهید. این امر می تواند توانایی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد.

بی شک سرعت سایت برای هر برندی مهم است. این نکته نشان دهنده کیفیت کلی برندتان در تمام حوزه ها خواهد بود. بنابراین اصلا نباید درباره اش با کسی شوخی داشته باشید. بهتر است قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، نسبت به وضعیت سایت تان یک نگاه کلی داشته باشید. 

اینطوری در نهایت زحمات تان به باد نخواهد رفت. به علاوه، احتمال اینکه کاربران دست به خرید از سایت تان بزنند نیز بیشتر خواهد شد. شما را نمی دانم، ولی من که حوصله خرید از سایتی که دائما مشکل دارد را نخواهم داشت. پس بهتر است حسابی حواس تان را جمع کنید تا یک وقت مشکلی پیش نیاید. 

مطلب مرتبط: چالش افزایش ترافیک سایت در 5 گام

سخن پایانی

آشنایی با کاربردهای اینستاگرام در زمینه افزایش ترافیک سایت

بازاریابی در دنیای کسب و کار فقط محدود به تولید محتوا یا تعامل با مخاطب نیست. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا ترافیک سایت تان را بیشتر کرده و از این طریق در گوگل اعتبار بالاتری به دست بیاورید. در این زمان اگر نتوانید کاربران را مجاب به همراهی سایت تان کنید، خیلی زود نسخه برندتان پیچیده خواهد شد. این مسئله ای است که می تواند اوضاع تان را حسابی پیچیده ساخته و اجازه ندهد کارتان را به خوبی پیش ببرید. فراموش نکنید، در دنیای امروز سایت شما در واقع شناسنامه برندتان است. پس وضعیت آن دارای اهمیت بالایی خواهد بود. 

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله به شما کمکی هرچند کوچک برای آشنایی با کاربردهای اینستاگرام در زمینه افزایش ترافیک سایت کرده باشد. حالا دیگر همه چیز دست خودتان است تا ماجراجویی تان را شروع کنید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اینستاگرام تان را متحول کنید. هر جا هم نیاز به راهنمایی یا کمک داشتید، کارشناس های ما 24 ساعته آماده کمک به شما هستند. 

منابع:

https://www.wordstream.com

https://blog.hubspot.com

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R3PwAgze
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه