چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در راستای حمایت از صنایع كوچك و متوسط، بانك صنعت و معدن در پنج ماه نخست امسال مبلغ ٥ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به طرح های ایجادی، توسعه و خرید ماشین آلات تسهیلات پرداخت كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، میزان تسهیلات پرداختی این بانك به صنایع كوچك و متوسط در مدت مشابه سال قبل حدود ٥ هزار میلیارد ریال بوده كه این رقم بیانگر ١٠ درصد افزایش در میزان پرداختی تسهیلات به صنایع یاد شده در این مدت است.

بانك یاد شده در همین مدت مبلغ ٥ هزار و ٧٠٠میلیارد ریال را برای پرداخت به ٦٨١ طرح كوچك و متوسط صنعتی به تصویب رساند كه ارقام یاد شده از نظر تعداد ١٤ درصد و از نظر میزان تسهیلات ٣٦ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می دهد.

بنا بر همین گزارش، تعداد طرح های کوچک و متوسط در دست اجرا با حد متوسط پیشرفت فیزیکی ٦٤ درصد تا پایان تیرماه که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده اند، به ٩٨ واحد صنعتی میرسد که میزان تسهیلات مصوب آنها دو هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال و تسهیلات پرداختی تاکنون یکهزار و ٣١٣ میلیارد ریال بوده و با بهره برداری از این طرح ها برای ٢ هزار و ٧٠٠ نفر شغل ایجاد می شود.

در چهار ماهه سال ٩٥ تعداد ٣٠ طرح كوچك و متوسط صنعتی توسط بانك صنعت و معدن به بهره برداری رسید كه مجموع تسهیلات پرداختی به آنها ٦١٧ میلیارد ریال و تعداد اشتغال ایجاد شده توسط آنها ٦٢٢ نفر بوده است.

گفتنی است بانك صنعت و معدن به منظور حمایت از صنایع كوچك و متوسط و با توجه به نقش موثر این صنایع در شغل آفرینی و تحرك اقتصادی در كشور مبادرت به ایجاد معاونت بانكی صنایع كوچك و متوسط كرده است .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k7NU3gXG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه