آیا میدانستید بازاریابی موثر در کسبوکار، خودبهخود ایجاد نمیشود و باید برای آن برنامهریزی و هزینه کرد؟ بیشتر شرکتها وقتی به مشتریان میرسند، خدمات و محصولات خود را معرفی میکنند و به آنها توضیح میدهند که چرا باید این خدمات و محصولات را بخرند. البته این کار شیوهای است که بیشتر فروشندگان برای فروش به کار میگیرند، اما اغلب فراموش میکنند که توضیح بدهند یک محصول چگونه میتواند برای مشتری سودمند باشد.
درصورتی که مشتری تنها زمانی جذب میشود که به او بگویید آنچه شما به او ارائه میکنید چگونه زندگی یا کسبوکار او را بهتر میکند. البته تا وقتی که خواسته مشتری را نشناسید نمیتوانید از مزایای محصول یا خدمتتان برای او صحبت کنید.