دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دو شنبه 11 تیر 1403 رشد چشمگیری دارد. این افزایش قیمت هم در بین محصولات داخلی و هم در بین محصولات مونتاژی به چشم می خورد. البته تعداد معدودی از آنها همچنان روند ثابت یا کاهش قیمت داشته اند.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازارخودرو، معاملات را تغییر داده که در پی آن قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بیشتر محصولات افزایشی گزارش می شوند.

قیمت خودرو ها در بازار تحت تاثیر نرخ ارز صعودی شد

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی صبح امروز با افزایش شدید قیمت همراه شد.

پژو 207 دنده ای هیدرولیک و پژو 207 اتوماتیک پانوراما از دسته محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته خود افزایش 16 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی و با قیمت 763 میلیون تومان و یک میلیارد و 30 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

دنا پلاس (6 سرعته) و سورن پلاس دوگانه سوز از محصولات ایران خودرو، با رشد 23 میلیون تومانی و 19 میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 846 میلیون تومان و 796 میلیون تومان رسیدند.

ساینا S و کوییک R تیپ S از محصولات شرکت سایپا، صبح امروز هر کدام با رشد هفت میلیون و 500 هزار تومانی و 10 میلیون تومانی به نرخ 440 میلیون تومان و 433 میلیون تومان ارزش گذاری شدند.

شاهین G (سانروف) از دیگر محصولات سایپا، با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت 733 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی دستخوش تغییر شده اند، اما این تغییر نسبت به خودرو های داخلی از شیب کمتری برخوردار است.

تیگو7 پرو پرمیوم و آریزو 6 پرو از محصولات مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته با افزایش چشمگیر 65 میلیون تومانی و 24 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 95 میلیون تومان و یک میلیارد و 610 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

X33 کراس (اتوماتیک) با صعود 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 220 میلیون تومان رسید.

کی ام سی J7 و هیوندای النترا از دسته محصولات لوکس شرکت کرمان موتور، با افزایش 39 میلیون تومانی و 70 میلیون تومانی هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و 770 میلیون تومان و دو میلیارد و 920 میلیون تومان معامله می شوند.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی با صعود قیمتی 30 میلیون تومانی و 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 505 میلیون تومان و دو میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9zN9I3cs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه