چهارشنبه, ۱۶ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Wed, 6 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
تکنیک هایی برای موفقیت در دنیای گوگل

قوانین سئو گوگل؛ یک راهنمای کاربردی

4 ماه پیش ( 1403/4/11 )

گوگل بدون هیچ شکی بزرگ ترین غول دیجیتالی است که بازاریاب ها دائما با آن سر و کار دارند. صرف نظر از سرویس های متنوع این غول آنلاین، در حوزه تولید محتوا نیز نمی شود اهمیت موتور جست وجوی نوستالژیکش را نادیده گرفت. هرچه باشد، ترجمه اغلب مردم دنیا از اتصال به اینترنت با لوگو گوگل گره خورده است. به همین خاطر بحث از تولید محتوا یا سئو فورا ذهن آدم را به سوی الگوریتم گوگل می برد.

بی شک اغلب بازاریاب ها با شنیدن عبارت الگوریتم گوگل احساس دوگانه ای پیدا می کنند. از یک سو این الگوریتم برای رتبه بندی درست و حسابی محتوا ضروری است. از سوی دیگر اما چنین الگوریتمی گاهی اوقات خودش دردسرساز می شود. به طوری که بازاریاب ها خود را در بازی بی پایان شناسایی تغییرات تازه الگوریتم گوگل خواهند یافت.

ما در این مقاله قصد نداریم توصیه های بی سر و تهی درباره ضرورت آشنایی مداوم با تغییرات گوگل برای تان پشت سرهم ردیف کنیم. در عوض برای ساده سازی این فرآیند سراغ بررسی و طرح برخی از اصول کلی در زمینه سئو گوگل رفته ایم. اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، در واقع قانون های طلایی سئو گوگل دم دست تان خواهد بود.

معمولا وضعیت بازاریاب ها در رابطه با گوگل مثل نوازنده ای است که تازه با یک ساز جدید آشنا شده است. از شانس بد او ساز مورد نظر روز به روز آپدیت شده و چیزهای تازه‎ای به آن اضافه می شود. با این حال اگر نوازنده قصه ما اصول موسیقی را بلد باشد، دیگر مشکل زیادی در استفاده از ساز جدیدش نخواهد داشت. ما در ادامه سعی می کنیم برخی از این اصول را تحت عنوان قانون های سئو گوگل به شما یاد دهیم. خب اجازه دهید کم کم برویم سراغ اصل ماجرا.

الگوریتم گوگل و قانون های آن 

الگوریتم گوگل و قانون های آن 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم هر کاری در این دنیا قاعده و قانون خاص خودش را دارد. شما نمی توانید بدون آشنایی با قواعد برنامه نویسی پشت سیستم نشسته و انتظار داشته باشید برنامه بی عیب و نقصی طراحی کنید. این مسئله درباره حرفه هایی مانند نقاشی نیز مصداق دارد. خب من و شمایی که در عمرمان شاید چند دقیقه هم مداد طراحی دست مان نگرفته ایم، هیچ وقت تابلوهایی هم تراز با داوینچی طراحی نخواهیم کرد. به همین خاطر ما در مقاله کنونی کارمان را بر مدار معرفی قانون های اصولی برای موفقیت در حوزه سئو قرار داده ایم. 

مطلب مرتبط: الگوریتم گوگل چطور کار می کند؟ همراه با توصیه هایی برای برندها

اینطوری شما دست کم آشنایی اجمالی با برخی اصول سئو محتوا پیدا می کنید. چه بسا در ادامه فرصت بسیار بهتری برای بحث بر سر جزییات سئو در خلال اصول کلی را هم پیدا کنیم. پس با ما همراه باشید تا برویم سروقت قانون های سئو گوگل.

اطمینان از قابل دسترسی بودن صفحات سایت

اطمینان از قابل دسترسی بودن صفحات سایت

الگوریتم گوگل در اولین مرحله تجزیه و تحلیل سئو کاری به ماهیت محتوا ندارد، در عوض سراغ وضعیت کلی سایت و به ویژه صفحات آن می رود. از این نظر صفحات سایت شما نه‎تنها باید سرعت بارگذاری خوبی داشته، بلکه در وهله نخست باید در دسترس باشد.

اگر دقت کرده باشید، خیلی وقت ها در گوگل با صفحاتی رو به رو می شویم که ارور مشهور ۴۰۴ را نمایش می دهد. گوگل تمام تلاشش را می کند تا دست کم در صفحات ابتدایی صفحه نتایج چنین پیامی به پست کاربران نخورد. به همین خاطر همیشه سایت های صحیح و سالم را در رتبه های نخست قرار می دهد.

بی شک در اولین نگاه درک اینکه سایت چقدر خوب کار می کند، اصلا مسئله دشواری نیست. خب مدیر یک کسب و کار یا مسئول بازاریابی باید به خوبی از این مسئله خبر داشته باشد، وگرنه کلاه شان پس معرکه خواهد بود.

نکته کلیدی در این میان ضرورت آگاهی از وضعیت کلی صفحات سایت است. این مسئله ای است که کمتر کسی بدان توجه دارد. اجازه دهید با هم روراست باشیم، این کار آنقدرها هم ساده یا حتی جذاب نیست.

خبر خوش برای بازاریاب ها در این میان امکان استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در زمینه چک کردن صفحات سایت است. به این ترتیب شما می توانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید، از وضعیت صفحات سایت تان مطلع شوید. این امر به سادگی خطر کاهش رتبه سئو را از بین می برد.

ماموریت شما در این بخش از یک سو درک دغدغه گوگل نسبت به صفحات خراب و سپس تلاش برای رفع این مشکل با ساده ترین روش ممکن است. این طوری دیگر لازم نیست اوضاع را سخت با دشوار دنبال نمایید.

اگر نظر ما را بخواهید، بد نیست در کنار اطمینان به هوش مصنوعی هرچند وقت یکبار مثل کاربر معمولی در سایت تان چرخ بزنید. این امر نکات بسیار متنوعی برای تان داشته و تجربه ای نزدیک به وضعیت مناسب را زنده خواهد کرد. خب اگر این وسط ایرادی مشاهده کردید، می توانید خیلی سریع آن را رفع کنید. اینطوری هماهنگی بی نهایت خوبی با گوگل خواهید داشت.

فکر می کنم شما هم قبول داشته باشید در چنین وضعیتی دیگر دلیلی برای ایراد گرفتن های پشت سرهم الگوریتم گوگل باقی نمی ماند (دست کم از نظر کیفیت ظاهری سایت!).

استفاده از کلیدواژه های مرتبط

استفاده از کلیدواژه های مرتبط

بازاریاب ها همیشه دوست دارند درباره ایده های ترند دست به تولید محتوا بزنند. این مسئله ای است که اغلب اوقات اوضاع را به شدت پیچیده می کند؛ چراکه ترندهای بازار الزاما برای کسب و کار شما طراحی نشده اند .

گوگل همیشه نسبت به محتوای مرتبط با ماهیت یک برند حساسیت به خرج می دهد. این یعنی شما باید همیشه سراغ گونه ای از محتوا بروید که دست کم مقداری با هویت برندتان و حوزه تخصصی اش ارتباط داشته باشد. حالا هر چقدر این ارتباط نزدیک تر باشد، شانس تان برای موفقیت بالاتر می رود.

اغلب بازاریاب ها تجربه عجیب گم شدن محتوای شان در گوگل را دارند. این مسئله بیشتر اوقات حرص بازاریاب ها را درآورده و آن را نسبت به جانبداری گوگل از برخی سایت ها و برندها ارتباط می دهند. این در حالی است که استراتژی گوگل کاملا روشن است. اگر شما نتوانید محتوایی مرتبط با حوزه کاری یا تخصص تان تولید کنید، احتمالا مخاطبی هم مایل به مشاهده آن محتوا نخواهد بود. به همین خاطر گوگل پیش دستی کرده و نسخه تان را می پیچد. 

کار شما در این بخش مثل روز روشن است. اول از همه باید یک خط قرمز درشت دور کلیدواژه های کلیشه ای بکشید. اینکه فلان شرکت یا تیم بازاریابی سراغ یک کلیدواژه های رفته اصلا مجوز خوبی برای دنباله روی شما نیست. در عوض باید کمی شخصی سازی را وارد میدان کنید . این امر به شما کمک خواهد کرد تا بدون هیچ مشکل خاصی کارتان را پیش برده و نگران چیزی هم نباشید.

مطلب مرتبط: مدیریت سئو در گوگل به شیوه حرفه ای ها

خب شخصی سازی ترندها یا حتی رویدادهای گوناگون اوج هنر یک بازاریاب را نشان می دهد. مثلا برند لیز (Lay's) همیشه استفاده خوبی از رویدادهای ورزشی دارد. آنها در جام جهانی فوتبال با حضور لیونل مسی در تبلیغات ‎شان بر روی جذابیت تماشای فوتبال با یک اسنک خوب تاکید دارند. خب چه لینکی بهتر از چیپس های ترد و خوشمزه لیز؟

همانطور که می بینید، لیز به خوبی یک رویداد ورزشی را همسو با منافع برندش وارد صنعت غذا کرده است. احتمالا شما هم می توانید از این دست فرمان برای بهبود کارتان سود ببرید. فقط در این میان کمی از زمان و انرژی تان را باید به فرآیند مورد نظر اختصاص دهید. فکر نمی کنم معامله خیلی بدی باشد، مگر نه؟ 

نکته مهم در اینجا نحوه پیدا کردن کلیدواژه های مناسب است. خب شما برای این کار ابزارهای بی نهایت متنوعی دم دست دارید. با این حال توصیه ما استفاده از ابزارهای خودِ گوگل است. اینطوری خیلی بهتر الگوریتم موتور جست وجویش را جذب خواهید کرد.

ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس (Analytics) و ترندز (Trends) به شما این فرصت را می دهد تا بدون هیچ نگرانی یا دغدغه ای به سراغ مخاطب تان بروید، آن هم با دست پر!

یادتان باشد، شما نمی توانید تمام کلیدواژه های داغ حوزه کارتان را پوشش دهید. نکته کلیدی در این میان تلاش برای انتخاب بهترین برندهای ممکن است.

انتخاب برندها کمی ماهیت سلیقه ای دارد. اگر شما فرد خوش سلیقه ای باشید که همیشه مثل مخاطبش فکر می کند، احتمالا در این مسیر موفقیت زیادی کسب خواهید کرد، در غیر این صورت کارتان با اما و اگر زیادی همراه خواهد بود. ما در این بخش برای اینکه کارتان ساده تر شود، یک میانبر طلایی برای تان داریم. کافی است کمی به نظرسنجی یا استفاده از بازخورد مخاطب تان توجه کنید. اینطوری کلی ایده تازه دم دست تان خواهد بود.

متاسفانه خیلی از بازاریاب ها فکر می کنند همیشه باید ذهنیت و سلیقه مخاطب را حدس بزنند. به همین خاطر ترجیح می دهند هیچ وقت سراغ گفت وگوی مستقیم با مخاطب نروند. این همان نکته ای است که به سرعت کیفیت کارشان را خراب می کند. خب شما که پیشگو نیستید. پس بهتر است خیلی صاف و ساده سراغ مخاطب تان رفته و سلیقه اش را جویا شوید. اینطوری فرصت بسیار بهتری برای تعامل با مخاطب تان خواهید داشت. به علاوه واکنش گوگل نسبت به کلیدواژه های تان هم بهتر از گذشته خواهد بود.

مرتب سازی ساختار سایت

مرتب سازی ساختار سایت

آیا تا حالا تجربه مراجعه به سایت هایی که هیچ ساختار درست و حسابی ندارند، داشته اید؟ منظورم آن دسته سایت هایی هستند که نه تنها باکس جست وجو ندارند، بلکه یک منوی ساده را هم از مخاطب دریغ کرده اند. این مسئله ای است که خیلی زود خودش را نشان داده و سایت ها را بیچاره می کند.

یادتان باشد، گوگل در سئو سایت دنبال خلق تجربه ای روان و بی دردسر برای مخاطبش است. با این حساب شما نباید مخاطب تان را خیلی به دردسر بیندازید. این امر می تواند نتایج وحشتناکی برای تان به همراه داشته باشد.

گوگل در رابطه با کاربران با هیچ کس شوخی ندارد. بنابراین اگر سایت شما خیلی گمراه کننده به نظر برسد، به سادگی از کنارتان عبور خواهد کرد. این دغدغه ای است که بازاریاب ها معمولا تا وقتی به طور جدی با آن رو به رو نشوند، به آن واکنش نشان نمی دهند. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز بر روی پیشگیری از آن تمرکز داریم. 

وقتی درباره مرتب سازی ساختار سایت حرف می زنیم، اول از همه باید به جنبه تخصصی اش توجه داشته باشید. بد نیست در فرآیند طراحی سایت از افراد حرفه ای و متخصص های کاربلد کمک بگیرید. این امر می تواند وضعیت سایت تان را از همان اول به طور استانداردی سامان دهد. به علاوه، شما در زمینه تعامل با مخاطب هدف نیز در صورت داشتن یک سایت مناسب وضعیت بهتری خواهید داشت.

اجازه دهید دوباره به ایده گشت و گذار در سایت به مثابه کاربر ساده برگردیم. این نکته ای است که به شما برای آگاهی از ریز مشکلات سایت تان کمک خواهد کرد. پس بد نیست وقتی وارد سایت تان می شوید، کمی با دیدگاه انتقادی آن را تجزیه و تحلیل کنید. این امر می تواند اوضاع ‎تان در زمینه بهبود ساختار سایت را بهتر کند . در نتیجه سئو گوگل را هم بدون هیچ دردسری حل و فصل خواهید کرد.

تولید محتوای به درد بخور

تولید محتوای به درد بخور

ایده این بخش احتمالا ساده ترین نکته ای است که در طول سال ها شنیده اید. خب انتظار اصلی از یک بازاریاب تولید محتوای مناسب است. البته بسیاری از بازاریاب ها در عمل این اصل ساده را رعایت نمی کنند. به طوری که خیلی زود کارشان درگیر کلیشه های رایج شده و دیگر فرصتی برای اثرگذاری بر روی مخاطب نمی یابند.

مطلب مرتبط: فاکتورهای گوگل در سئوی محتوا چیست؟

چالشی که شما در اینجا باید به خوبی از عهده اش برآیید، درک سلیقه مخاطب در کنار تحلیل مشکلاتی است که در طول روز با آنها دست به گریبان هستند. محتوای کاربردی و به درد بخور از دل حل مشکلات مشتریان خلق می شود. بنابراین شما نمی توانید کاملا نسبت به این نکته بی توجه باشید. مشکل برخی از بازاریاب ها ناتوانی در شناسایی مشکلات مشتریان شان است.

یکی از راهکارهای مناسب برای درک دغدغه و مشکلات مخاطب استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی است. خب هشتگ هایی که به ناگاه در پلتفرم های اجتماعی ترند می شوند، معمولا ریشه در مشکلات کاربران دارد. با این حساب شما می توانید بدون هیچ دردسر خاصی نسبت به تجزیه و تحلیل مشکلات و دغدغه های مخاطب تان اقدام کنید. این امر در مسیر تولید محتوا شما را سه بر صفر از رقبا جلو می اندازد. ماجرا جالب شد، نه؟ 

یک راه دیگر در این میان ارزیابی محتوای گذشته سایت تان است. خب اگر کاربران نسبت به محتوای سایت تان واکنش منفی داشته یا حتی خیلی راحت از کنارش عبور می کنند، حتما باب میل شان نیست. پس باید کارتان را طور دیگری دنبال کنید.

همین که شما درک خوبی از نقاط ضعف محتوای تان پیدا کرده و در صدد شناسایی نیازهای مخاطب بروید، برگ برنده مهمی برای تان خواهد بود. این نکته به شما یاد می دهد چطور نسبت تان با مخاطب را آپدیت کنید. در نتیجه محتوای تان در گوگل نیز وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

یادتان نرود، همیشه قبل از انتشار محتوا می توانید نظر همکاران یا دوستان تان درباره آن را جویا شوید. این مسئله بی نهایت مهمی در تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود؛ چراکه در عمل یک فرصت پیشینی به محتوای تان داده و آن را در عمل محک می زنید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و وضعیت محتوای تان را بسنجید. این نکته می تواند برای تان به مثابه یک مزیت مهم در حوزه سئو گوگل عمل کند.

کمک به فهم محتوا از سوی مخاطب و گوگل

کمک به فهم محتوا از سوی مخاطب و گوگل

محتوایی که کسی نتواند آن را درک کرده یا فهمش خیلی دشوار باشد، جایی در گوگل ندارد. خب شما که قرار نیست با تولید محتوا کاربران را گیج کنید. در عوض محتوای تان باید طوری طراحی شود که مخاطب به ساده ترین شکل ممکن امکان تعامل با آن را داشته باشد. به علاوه، کاربران در فضای آنلاین دنبال یادگیری نکات تازه از دل محتوا هستند. بنابراین شما باید به این نکته توجه بی نهایت زیادی داشته باشید وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود .

وقتی درباره کمک به فهم محتوا حرف می زنیم، منظورمان بازخوانی محتوا پیش از انتشار است. شما باید فرض کنید با مخاطبی رو به رو هستید که هیچ سررشته ای از موضوع بحث تان ندارد. پس بیان مطلب به شیوه ای کمتر تخصصی و تلاش برای تعریف اصطلاحات پیچیده ایده ای مناسب خواهد بود. این امر به شما کمک می کند تا محتوای تان را خیلی ساده تر در اختیار مخاطب قرار دهید.

الگوریتم گوگل نسبت به توانایی بازاریاب ها در زمینه تولید محتوایی ساده و کارآمد بی نهایت حساس است. این یعنی شما اصلا نباید جای سوالی برای مخاطب باقی گذاشته یا طوری محتوا را طراحی کنید که یک مخاطب معمولی از اول تا آخرش را متوجه نشود.

ما در روزنامه فرصت امروز همیشه طرفدار تولید محتوای روان هستیم. خب شاید شما در طول دهه ها فعالیت در حوزه هایی مثل خودرو یا پوشاک با اصلاحات تخصصی این حوزه ها آشنا شده باشید، اما مخاطب تان الزاما چنین وضعیتی ندارد. پس اگر دل تان به حال مخاطب نمی سوزد، دست کم به فکر سئوی محتوای تان در گوگل باشید؛ چراکه این امر می تواند دردسرهای زیادی برای تان به همراه داشته باشد.

توجه به تجربه کاربری

توجه به تجربه کاربری

بازاریاب ها وقتی دست به کار تولید محتوا می شوند، معمولا مخاطب مشخصی را مد نظر دارند که اتفاقا  پشت لپ تاپ نشسته و در حال گشت و گذار در شبکه های اجتماعی است. این نکته ای است که جای بحث و انتقاد زیادی دارد؛ چراکه امروزه تقریبا هیچ کس از طریق لپ تاپ یا هر سیستم مبتنی بر ویندوز سراغ گشت و گذار در شبکه های اجتماعی نمی رود. در عوض گوشی های هوشمند کاملا یکه تازی می کنند. این در حالی است که شاید کمتر بازاریابی این تغییر مهم را درک کرده باشد.

شما نه تنها باید در شبکه های اجتماعی شرایط کاربران گوشی های هوشمند را در نظر بگیرید، بلکه این مسئله درباره سایت تان هم مصداق دارد. بر این اساس باید سایت تان را نیز مطابق با تجربه کاربری جدید آپدیت کنید. تا وقتی سایت تان برای دارندگان گوشی های هوشمند درهم نمایش داده شود، بخش زیادی از ترافیک تان هدر می رود. به علاوه، گوگل هم اصلا روی خوش به شما نشان نخواهد داد.

مطلب مرتبط: جدیدترین آپدیت های موتور جست وجوی گوگل

یادتان باشد، کاربران اصلا دنبال دردسر در تعامل با برندها نیستند. بنابراین اگر کاربران گوشی های هوشمند که تعدادشان هم اصلا کم نیست، فرصت بهره مندی از سایت تان را نداشته باشند، یکبار برای همیشه دور آن را خط خواهند کشید؛ به همین سادگی. هنر شما در این میان طراحی یک قالب ویژه برای کاربران موبایل است. به طوری که سرعت بارگذاری صفحات و منوی سایت در حالت استانداردی قرار گیرد. فقط در این صورت فرصتی هرچند اندک برای تعامل درست و حسابی با مخاطب تان خواهید داشت. وگرنه سایت تان دائما رتبه های بدتری در گوگل پیدا می کند که البته کاملا طبیعی است.

اگر سایت شما تجربه خوبی در اختیار کاربران قرار ندهد، این امر خیلی زود به گوش گوگل هم می رسد. آن وقت دیگر گوگل به این سادگی ها بی خیال تان نخواهد شد. خب رهایی از شهرت منفی در دنیای آنلاین یکی از سخت ترین کارهای دنیا محسوب می شود. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز توصیه می کنیم تا جای ممکن از چنین شهرت های منفی دوری کنید وگرنه اصلا بعید نیست ماجراجویی تان در بازار خیلی زودتر از آنچه فکرش را کنید، به پایان برسد.

بهینه سازی تصاویر و ویدئوهای سایت

بهینه سازی تصاویر و ویدئوهای سایت

گاهی اوقات بازاریاب ها به خیال اینکه همه مردم دنیا به سریع ترین اینترنت دنیا دسترسی دارند، ویدئوهای پرحجمی در سایت شان آپلود می کنند. شما را نمی دانم، ولی من که حتی اگر سریع ترین اینترنت تاریخ را هم داشته باشم، بازهم دلم نمی آید حجم زیادی صرف تماشای ویدئوهای بازاریابی کنم. این کار بیشتر از اینکه نوعی اقدام منطقی به نظر برسد، دیوانگی است. خب مگر آدم چقدر حقوق می گیرد که کلی از آن را پای اینترنت برای تماشای ویدئوهای بازاریابی پرحجم بدهد؟

سوال بالا دقیقا همان نکته ای است که این روزها گوگل بدان توجه زیادی دارد. از نظر الگوریتم گوگل ویدئوهای بازاریابی و همین طور عکس ها باید تا حد امکان کم حجم باشند. این امر به کاربران کمک خواهد کرد تا هرچه سریع تر محتواها را تماشا کنند. به علاوه، دیگر لازم نیست نگران از دست دادن بخش زیادی از حجم اینترنت شان باشند. ماجرا جالب شد، نه؟

بهینه سازی تصاویر و ویدئوها فقط مربوط به حجم شان نیست. شما در برابر نحوه نمایش آنها نیز مسئول هستید. خب اگر محتوای تان با ظاهری بسیار ناهماهنگ با قالب سایت به نمایش درآید، خیلی زود همه نسبت به اصالت کارتان شک و تردید روا خواهند داشت. آن وقت دیگر هر چقدر سعی کنید، نظر کسی به فعالیت تان جلب نخواهد شد.

بد نیست هرچند وقت یکبار نمره سایت تان در موسسات ارزیابی کیفیت سایت را چک کنید. چنین موسساتی در عرض یکی دو دقیقه سایت تان را به کمک هوش مصنوعی چک کرده و وضعیتش را به شما اعلام می کنند. نکته جالب اینکه کار با سایت این موسسات معمولا کاملا رایگان است. پس بد نیست کمی در اینترنت به دنبال سایت هایی برای ارزیابی اوضاع سایت تان باشید. چه بسا با این روش از شر بسیاری از مشکلات مربوط به کم توجهی مخاطب به محتوای تان خلاص شوید.

یادتان باشد، تمام فعالیت های شما در زمینه سئو گوگل باید اول از همه به مذاق کاربران خوش بیاید. خب گوگل هدف اصلی اش جلب رضایت کاربران است. پس شما همیشه می توانید معیار درست و دقیقی برای ارزیابی الگوریتم این پلتفرم داشته باشید. اینطوری دیگر مسئله مربوط به گوگل خیلی برای تان پیچیده نخواهد بود.

سخن پایانی

الگوریتم گوگل

بازاریابی دیجیتال به طور معناداری با گوگل و الگوریتم آن پیوند خورده است. بسیاری از کارآفرینان برای اینکه در سئو گوگل موفقیتی هرچند کوچک کسب کنند، خود را به آب و آتش می زنند. ما در این مقاله سعی کردیم یک استراتژی بی دردسر و کم هزینه در این رابطه برای تان ترسیم کنیم. این نکته به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت سئوی تان در رابطه با الگوریتم گوگل را سر و سامان دهید.

یادتان باشد، موفقیت شما در رابطه با سئو گوگل به استفاده همزمان و بی کم و کاست از تمام قانون های طلایی این مقاله بستگی دارد. پس تنبلی را کنار گذاشته و با ما همراه شوید. این امر به شما کمک می کند تا سطح اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب هدف تان داشته و اوضاع را بهتر مدیریت کنید. هرجا هم سوالی برای تان پیش آمد، کارشناس های ما در روزنامه فرصت امروز همیشه آماده کمک به شما هستند.

منابع:

https://www.semrush.com

https://developers.google.com

https://rockcontent.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/prF4vQu9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه