چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس جمهوری کشورمان در دیدار با فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا تأکید کرد که ملت بزرگ ایران به رغم فشارها و تحریم ها توانسته است به رشد اقتصادی خود ادامه دهد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به دعوت رسمی رئیس جمهوری کوبا برای سفری دو روزه وارد هاوانا شده است، بامداد دیروز در دیدار فیدل کاسترو رهبر انقلاب این کشور افزود: خوشحالم که نخستین سفر دو جانبه من به آمریکای لاتین از کوبا آغاز می شود که نماد مقاومت و مبارزه با استعمار در این قاره است.

ایران و کوبا نماد مقاومت در برابر شدیدترین تحریم ها هستند

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ملت های ایران و کوبا هر دو در مقابل فشارهای خارجی استقامت کردند، افزود: انقلاب مردم کوبا تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی آمریکا قرار گرفت و ملت ایران نیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی در حالی ایستادگی کرد که شرق و غرب به متجاوز کمک می کردند. بنابراین ایران و کوبا نماد مقاومت در برابر شدیدترین تحریم ها هستند. روحانی تأکید کرد که ملت ایران به رغم فشارها و تحریم های ظالمانه مسیر توسعه و رشد اقتصادی خود را ادامه می دهد.

فیدل کاسترو نیز در این دیدار با اشاره به بررسی و پیگیری سیر انقلاب اسلامی در ایران گفت: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظر مثبت خود را درمورد امام خمینی(ره) و انقلاب ملت ایران اعلام کردم. رهبر انقلاب 1959 کوبا مقاومت ملت ایران در برابر فشارها و تحریم ها را تحسین برانگیز خواند و افزود: این موضوع نشات گرفته از آگاهی و رشد فرهنگی مردم ایران است.

فیدل کاسترو با اشاره به حضور رئیس جمهوری کشورمان در اجلاس سران جنبش عدم تعهد ادامه داد: سخنرانی چشمگیر شما در این اجلاس را به دقت گوش دادم و این سخنان و حضورتان در این منطقه روحیه مثبتی در آمریکای لاتین ایجاد کرده است.

وی در پایان با اشاره به بحران آب در نقاط مختلف جهان تأکید کرد که در برنامه ریزی آینده کشورهای جهان، آب مسئله محوری خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0JCXkEZ1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه