شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در همکاری با دیگر کشورها به دنبال سرمایه‌گذاری‌های مشترک و توسعه فناوری و تحقیق و توسعه به‌ویژه در صنایع و زمینه‌های نوین می‌گردیم. «محمدرضا نعمت زاده» در مراسم گشایش نمایشگاه ملی روسیه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افزود: سیاست ما در توسعه روابط دوجانبه، همکاری راهبردی و درازمدت است. وی ادامه داد: روابط ایران و روسیه بسیار دیرینه است. چه در گذشته پیش از اینکه اتحاد جماهیر شوروی تقسیم شود و چه در دوران کنونی، روابط خوب سیاسی بین دو کشور وجود داشته است.

5121236312345231236327437358695600

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: باید در بخش صنعتی و اقتصادی روابط خود را توسعه دهیم چرا که ظرفیت‌های دو کشور به مراتب بیش از میزان همکاری کنونی است. نعمت‌زاده گفت: در فضای تازه بین‌المللی افزون بر اینکه روابط اقتصادی خود را با تمام کشورها توسعه خواهیم داد، گسترش روابط با روسیه نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم نمایشگاه ملی روسیه تاثیر زیادی در افزایش شناخت متقابل ایران و روسیه داشته باشد. بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت‌های اتمی تهران، تحریم‌های هسته‌ای علیه این کشور لغو خواهد شد.

«دنیس مانتوروف» وزیر تجارت و صنایع فدراسیون روسیه، در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: روسیه همیشه به دنبال توسعه روابط خود براساس منافع متقابل با ایران بوده است و از این رو، مدت‌ها پیگیر برگزاری نمایشگاه در ایران بودیم. مانتروف تاکید کرد ایران و روسیه از روابط قدیمی گسترده‌ای برخوردارند. وی گفت: در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت فعال بزرگ و متوسط روسیه حضور یافتند تا نشان دهند به حضور در بازار ایران علاقه‌مندند. فعالیت این نمایشگاه تا دوم دی‌ماه ادامه دارد و آخرین فناوری‌های روسیه در بخش صنایع‌ماشینی، خودروسازی، حمل‌و‌نقل، صنایع‌هوایی، کشاورزی و... در سالنی به مساحت 4‌هزار مترمربع معرفی شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ja8t6icl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه