پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل شرکت دخانیات:

ایران به دنبال تولید بیوفیلتر برای سیگار است

8 سال پیش ( 1394/12/21 )
 

شرکت دخانیات ایران با همکاری یک محقق ایرانی در حال سرمایه‌گذاری برای تولید بیوفیلتر و ایجاد انقلابی در سلامت سیگار در دنیاست که مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از نیاز به 3 تا 4 میلیارد تومان سرمایه برای تولید انبوه این فیلتر خبر می‌دهد.

محمدحسین برخوردار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری حدود یک میلیارد نخ نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشتیم، اظهار کرد: صادرات شرکت دخانیات ایران در توتون، تنباکو و سیگارت در مجموع به سه تا چهار برابر افزایش پیدا کرده است. وی افزود: همچنین در سال جاری نسبت به نوشتن برنامه توسعه سه ساله در تولید، فروش، نوسازی ماشین‌آلات و آموزش‌های خاص دخانیات اقدام کردیم که براین اساس قرار است سال آینده 30 درصد افزایش تولید داشته باشیم. 

734623423473457323462362347347834584694

به گفته مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، برنامه مشخص شده برای تولید سیگار در سال جاری برای این شرکت بیش از 8 میلیارد نخ بوده که میزان تولید سیگار در شرکت دخانیات در سال جاری به بیش از 9 میلیارد نخ می‌رسد. برخوردار درباره‌ برنامه شرکت دخانیات ایران برای نوسازی ماشین‌آلات اظهار کرد: برنامه این موضوع را نوشته‌ایم و هزینه‌های مربوطه را احصا کرده‌ایم که چه مقدار نیاز است در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم. وی تصریح کرد: بسته به نوع ماشین‌آلات حدود 104 تا 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای نوسازی ماشین‌آلات شرکت دخانیات و خرید ماشین‌آلات جدید نیاز است. 

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی نیز برای سرمایه‌گذاری در شرکت دخانیات ایران اعلام آمادگی کرده‌اند، بیان کرد: پیشنهادهای سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران آلمانی، ایتالیایی، ترک و چینی داشته‌ایم که البته ابتدا به دنبال این هستیم که بتوانیم از افراد ملی خود برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم. برخوردار همچنین به تلاش برای افزایش کیفیت محصولات شرکت دخانیات در مدت اخیر تأکید کرد و افزود: مرکز تحقیقات ما تلاش‌های زیادی را برای کاهش نیکوتین و قطران موجود در سیگار انجام داده است و سمیناری را توسط شش کمپانی بزرگ دنیا در مورد فیلتر در ایران برگزار کردیم. 

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه بخش تحقیقات ما پژوهشی را درباره‌ فیلتری با عنوان بیوفیلتر آغاز کرده است، ادامه داد: در حال حاضر در مرحله تولید آزمایشگاهی این فیلتر هستیم که اگر به مرحله تولید انبوه برسیم می‌توان گفت یک انقلاب در سلامت سیگار در سطح ایران و جهان ایجاد شده است. برخوردار تصریح کرد: با برخی نهادها صحبت‌هایی انجام شده که امکانات و منابعی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم این موضوع را به تولید انبوه برسانیم، البته پتنت این فیلتر توسط مخترع ایرانی که با شرکت دخانیات ایران قرارداد دارد، ثبت شده و درخواست بودجه‌ای را به ریاست جمهوری برای تولید انبوه این اختراع ارائه کرده‌ایم.

به گفته وی، تکنولوژی تولید انبوه این فیلتر حدود 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه دارد که ما درخواست این مبلغ را از ریاست جمهوری کرده‌ایم. البته هزینه کلی را محقق طرح برآورد و ارائه کرده است و ما آن را تأیید کرده‌ایم. مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه بخش سفارشات خارجی ما در حوزه سیگار بسیار فعال شده است، اظهارکرد: نوآوری در حوزه سیگار و افزایش کیفیت آن نیز در برنامه‌های ما است که از سال آینده نمونه‌هایی جدید از سیگار را به بازار ارائه می‌کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j24dZrSA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه