دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

ایده‌های به‌‌دنبال سرمایه

8 سال پیش ( 1395/1/19 )
 

سامانه هوشمند توقف اضطراری پله برقی

نام ایده‌پرداز: امیرحسین قدم السلطانی

مشخصات: سامانه هوشمند توقف اضطراری پله برقی سامانه‌ای کاملاً هوشمند است که بدون کوچک‌ترین خللی در عملکرد عادی و طبیعی پله برقی و تنها درصورت گیرکردن چادر، لباس، شال، کفش یا قسمتی از بدن و یا برهم خوردن تعادل و افتادن مسافران و استفاده‌کنندگان از هرگونه پله برقی یا سطح شیبدار افتادن یا هر گونه اتفاق خطرآفرین دیگر، در کسری از ثانیه موتور پله برقی را قطع و بعد از بازیابی تعادل شخص حادثه دیده یا خروج وی از پله به دوصورت اتومات و منوآل راه‌اندازی مجدد می‌شود و درواقع شما با به‌کار‌گیری این سامانه، پله برقی هوشمندی خواهید داشت که به محض رخداد کوچک‌ترین سانحه‌ای حرکت پله را متوقف و از بروز فاجعه‌هایی که متأسفانه در جراید و رسانه‌ها هر ماهه در داخل و خارج از کشور شاهد هستیم جلوگیری به‌عمل خواهد آمد. 

مزایا:  با توجه به آمار بالای سوانح رخ‌داده در پله برقی که توسط کمیته محصولات ایمنی آمریکا ارائه شده سالانه 11تا 17هزار نفر در آمریکا هنگام استفاده از پله برقی دچار سانحه شده که 70درصد این سوانح خطرآفرین و دچار آسیب و 10درصد منجر به قطع عضو شدید و فوت می‌شود و این آمار در کشوری مثل آلمان 5هزار نفر است.

و با عنایت به حیاتی بودن ثانیه‌ها در هنگام رخداد حادثه شما با به‌کار‌گیری این سامانه، نگهبانی بیدار و 24 ساعته و باسرعت عمل بسیار بالا استخدام کرده‌اید. با توجه به قیمت یک پله برقی که 150میلیون تومان است، نصب این سامانه روی یک پله برقی و افزودن این آپشن حیاتی و ضروری روی آن، باافزایش قیمت از 150 به 155 میلیون بسیار موجه و توجیه‌پذیر و قابل قبول است.

***


قاشق غذاخوری با قابلیت برنامه‌ریزی تعداد و فاصله زمانی ویژه رژیم چاقی  (پرخوری) و تندخوری

نام ایده‌پرداز: علی اصغر دریغ

مشخصات:  نحوه استفاده از این قاشق به‌طور خلاصه بدین صورت است که کاربر قبل از شروع به میل غذا، با استفاده از دکمه‌های مربوطه، تعداد قاشق‌های غذایی که طبق نظر پزشک باید میل کند و فاصله بین برداشتن هر قاشق با قاشق بعد را تنظیم کرده و با روشن شدن چراغ سبز ونمایش تعداد قاشق‌های تنظیم شده توسط نمایشگر، شروع به میل غذا می‌کند.

در حین میل غذا پس از برداشتن هر قاشق، به‌طور خودکار چراغ زرد شده و نمایشگر شماره شروع به معکوس شمار زمان تعیین شده بین قاشق‌ها می‌کند. با گذشت زمان تعیین شده دوباره چراغ سبز شده و نمایشگر شماره تعداد قاشق‌های مانده را نشان می‌دهد (یک شماره کمتر). و همین روند ادامه پیدا می‌کند تا آنجا که شماره تعداد قاشق‌های مانده به صفر برسد که در این هنگام چراغ قرمز به معنی پایان غذاخوردن روشن می‌شود.

مزایا: کمک به افراد در جهت کنترل پرخوری و تندخوری غذا که نتیجه آن پیشگیری و کنترل چاقی و سوءهاضمه و عوارض ناشی از آنها، با ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش به نسبت درمان‌های رایج این دو بیماری است.

***

دستگاه فروش تمام اتوماتیک

نام شرکت ایده پرداز: مهندسی توسعه اندیش اسپادانا

مشخصات:  این سیستم بدون نیاز به اپراتور با اشغال فضای کم و مصرف انرژی پایین در اماکن پر تردد قرار گرفته و در تمام طول شبانه روز به ارائه کالا و خدمات مشغول است. 

مزایا:

- بومی‌سازی جهت ساخت سیستم‌های فروش برای کالا‌های متنوع

-قابلیت اتصال به اینترنت

-قابلیت اتصال به سیستم‌های کارتخوان بانکی و غیر‌بانکی

- قابلیت شبکه شدن

- منو‌های فارسی و سیستم ارتباط لمسی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sH3oEcNm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه