شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو انجمن قطعه‌سازان ضمن تاکید بر خصوصی‌سازی واقعی در صنعت خودرو گفت: عدم اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی واقعی در صنعت خودرو موجب بسیاری از مشکلات و صرف هزینه‌های بالا در این صنعت شده است.

محمدرضا قوام نصیری، در گفت‌وگو با دنیای خودرو، افزود: با خصوصی‌سازی واقعی و خروج صنعت خودرو از انحصار دولت، هزینه‌های سرباری که به‌واسطه انحصار دولت در حوزه خودروسازی صرف می‌شود، کاهش خواهد یافت. در صورتی صنعت خودرو خصوصی شود مشتری قدرت انتخاب بیشتری داشته و قادر خواهد بود هر خودرویی را انتخاب کند.

وی مسئله مهم در توجه بیش از حد به موضوع قیمت خودرو را انحصار دولت در صنعت خودرو دانست و خاطر نشان کرد: در شرایطی که بسیاری از بخش‌هایی که ضرورتی به خصوصی‌سازی نیست به بخش خصوصی واگذار شده است، متاسفانه همچنان صنعت خودرو در انحصار دولت قرار دارد. مسلما با خصوصی‌سازی واقعی محصولات تولیدی در حوزه خودروسازی از قیمت، کیفیت و امکانات بالاتری برخوردار شده و با استقبال بیشتری از سوی مشتریان مواجه خواهند شد.

این فعال صنعت قطعه‌سازی کشور در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری صنعت قطعه‌سازی کشور روند نسبتا خوبی را طی کرده است، افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال صنعت قطعه‌سازی کشور به‌واسطه افزایش تیراژ و سفارشات عملا چشم‌انداز خوبی را داشته است.

نصیری همچنین از افزایش واردات خودرو و قطعات به کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروز واردات خودرو بر تولید داخلی برتری یافته و این در حالی است که به دلیل کاهش قدرت و توان مالی جامعه بازار خودروهای وارداتی نیز با رکود همراه است. وی از تبعات اصلی افزایش واردات را حذف اشتغال در کشور دانست و اظهار کرد: قطعا بها دادن به واردات و حذف تعرفه واردات بیشتر دولت را متضرر خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IpO8oGgF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه