پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک در مطلبی که روز جمعه در اکانت فیس بوک خود منتشر کرد، محدودیت اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد مهاجرت از کشورهای مسلمان را مورد انتقاد قرار داد. او از سیاست های مهاجرتی و مربوط به مهاجران دونالد ترامپ انتقاد کرده است. او در پست خود نوشته است که «من هم مثل بسیاری از شما، از فرمان اجرایی که ترامپ اخیرا دررابطه با مهاجران امضا کرده،  احساس نگرانی می کنم.»

دونالد ترامپ هفته گذشته در نخستین روز های فعالیتش به عنوان رئیس جمهور، سه فرمان اجرایی امضا کرده که مانع از مهاجرت اتباع برخی کشورهای مسلمان به آمریکا شود، برخی مهاجران را وادار به بازگشت به کشورهای خود کند، دیواری بین آمریکا و مکزیک بسازد و قوانین دریافت ویزا توسط برخی کشورهای مسلمان را بسیار سختگیرانه کند.

زاکربرگ در پیام روز جمعه خود نوشته بود: «پدربزرگ و مادربزرگ من از آلمان، اتریش و لهستان - به آمریکا - آمده اند و والدین همسرم نیز از چین و ویتنام. آمریکا ملتی تشکیل شده از مهاجران است و ما باید به آن افتخار کنیم. من هم مانند بسیاری از شما نگران تاثیرات این فرمان اجرایی رئیس جمهور ترامپ هستم. ما نیاز به امن نگه داشتن این کشور داریم، اما باید این کار را با تمرکز روی کسانی که واقعا تهدید به شمار می آیند انجام دهیم... ما باید درهای کشورمان را روی مهاجرانی که به کمک نیاز دارند باز نگه داریم. این چیزی است که باید باشیم.»

زاکربرگ پیشتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم نسبت به ایده ساخت دیوار ترامپ موضع گرفته بود و آن را مورد انتقاد قرار داده  بود. زاکربرگ مهم ترین مدیر صنعت تکنولوژی در آمریکاست که پس از انتخابات از ترامپ انتقاد می کند.

پیش از این شریل سندبرگ از دیگر مدیران ارشد فیس بوک هم ممنوع شدن کمک مالی دولت به سازمان های غیردولتی را که به سقط جنین کمک می کنند محکوم کرده بود. تا قبل از انتخاب ترامپ بسیاری از مدیران شرکت های تکنولوژی از اظهارات ترامپ انتقاد می کردند، اما بعد از انتخاب او و جلسه ترامپ با برخی از مدیران این شرکت ها این انتقادها فرونشست.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3QDSWcJT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه