آیا میدانستید برای اینکه کسبوکار تازهتاسیس شما بتواند در میان مشتریان جا باز کند، باید از همان ابتدا یک گروه خاص از مشتریان را هدف قرار بدهید و سعی نکنید تا توجه و رضایت همه مشتریها را جلب کنید؟ بسیاری از مدیران تازهکار گمان میکنند باید همه را راضی نگه دارند تا به موفقیت برسند.
این در حالی است که این طرز فکر در بهترین حالت شما را به سودهای مقطعی و مشتریان یکبار مصرف میرساند. از همان ابتدا گروه هدف خود را شناسایی کنید و برای آنها امتیازات و تخفیفهای ویژهای قائل شوید تا به مشتریان وفادار کسبوکار شما تبدیل شوند. به سودهای موردی و موقت بسنده نکنید و به منافع بلندمدت بیندیشید.