شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از این پس کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ می‌توانند به‌ طور مستقیم به هر پیام پاسخ دهند. این امکان جدید در واتس‌اپ بیشتر از همه برای فضاهای چت گروهی مفید است که هر نفر می‌تواند یک شخص خاص را مخاطب قرار داده و پاسخ او را بدهد.

تمامی کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند از این به بعد بدون نیاز به به‌روزرسانی اپلیکیش واتس‌اپ در گوشی هوشمند خود به این امکان تازه دسترسی یابند.

به گزارش شبکه تلویزیونی NDTV و سایر منابع خبری این اپلیکیشن متعلق به گوگل اکنون این امکان را در اختیار تمام کاربرانش بدون هیچ قید و شرطی گذاشته و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای یافتن نشان پاسخ به پیام در واتس‌اپ تنها کافی است انگشت خود را روی متن پیام نگه داشته و پس از نمایش علائم، نشان پاسخ را انتخاب کنید. این نشان که به شکل یک فلش به سمت چپ است، در کنار نشان‌های ستاره، سطل زباله، ارسال و کپی در نوار سبز رنگ بالای برنامه قرار دارد.

وقتی گزینه پاسخ یا همان فلش سمت چپ را انتخاب کنید، کادری برای تایپ برای‌تان باز می‌شود که پیام مدنظر درست بالای آن قرار گرفته است. این برنامه اکنون برای تمام کاربران فعال است اما اگر به هر دلیل امکان استفاده از آن را نداشتید، می‌توانید یک بار اپلیکیشن را پاک کرده و دوباره نصب کنید. اپلیکیشن واتس‌اپ برای عقب نماندن از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از جمله تلگرام در تلاش است تا امکانات این برنامه را هرچه بیشتر کرده و کاربران خود را حفظ کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iK5qPXjd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه