یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اینستاگرم به‌زودی امکان استفاده یک کاربر از چند حساب را به‌صورت همزمان فراهم خواهد کرد. اینستاگرامی‌ها اکنون در حال آزمایش راهی ساده‌تر برای استفاده کاربران از چند حساب کاربری بدون نیاز به لاگ‌اوت و لاگین شدن برای هر بار استفاده هستند. اینستاگرام با به‌وجود آوردن این امکان زندگی را برای کاربرانی که چند حساب کاربری در این شبکه اجتماعی دارند یا می‌خواهند داشته باشند، آسان‌تر خواهد کرد.

البته این امکان برای کاربران اندروید نوامبر سال گذشته میلادی فراهم شده بود و حالا نوبت دارندگان آیفون و iOS است که از استفاده همزمان از چند حساب کاربری بدون نیاز به لاگین دوباره لذت ببرند.اینستاگرامی‌هایی که این امکان را در این برنامه فعال کنند با گزینه‌ «Add Account» یا «اضافه کردن حساب کاربری» روبه‌رو می‌شوند که با استفاده از آن به‌سادگی می‌توانند از حسابی به حساب دیگر بروند. این گزینه تازه در بالای صفحه پروفایل قرار گرفته است.

نوتیفیکیشن‌ها هم البته تفکیک شده‌اند و مشخص است که هر یک از آنها مربوط به کدام حساب کاربری است. درحال‌حاضر هر کاربر در یک زمان فقط می‌تواند از یک حساب کاربری استفاده کند و برای اینکه از سایر حساب‌های خود استفاده کند باید از اولی خارج شده و برای سایرین دوباره لاگین کند. 

امکان تازه اینستاگرام به‌ویژه برای کسانی مفید است که پیش از این یک حساب شخصی در این اپلیکیشن به‌اشتراک‌گذاری عکس داشتند و حالا می‌خواهند برای کسب‌وکار کوچک‌شان هم حساب دیگری راه بیندازند یا برای کسانی که هم حساب شخصی دارند و هم موظفند حساب شرکت یا کسب‌وکارشان را همواره زیرنظر داشته باشند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZBrfIdSm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه