یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تفاهم نامه همكاری بین بانك صادرات ایران و صندوق توسعه صنایع دریایی، همزمان با برگزاری سمینار «اقتصاد مقاومتی، توسعه دریا محور و چالش های تامین مالی» در جزیره كیش به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمدرضا عرفانی عضو هیات مدیره این بانك در آیین امضای تفاهم نامه با صندوق یاد شده گفت: امروزه بخش عظیمی از حجم اقتصاد كشورها بر پایه دریا می باشد و سهم عمده ای از GDP كشورها از صنایع دریایی و صنایع مربوط به آن كسب می شود.

وی افزود: كشور ما به دلیل دسترسی به دو دریا در شمال و جنوب از موقعیت ممتازی برخوردار است كه این امر می تواند فرصت ارزشمندی برای اقتصاد ما باشد.

عضو هیات مدیره بانك با اشاره به ظرفیت و توانمندی های بانك صادرات ایران تصریح كرد: این بانك با توجه به اهمیت و نقش حمل و نقل و ارتباطات دریایی در رونق اقتصادی، تجهیز و به روز رسانی ناوگان حمل و نقل و ایفای نقش موثرتر در صنعت دریایی كشور را در دستور كار خود قرار داده است.

دكتر مهرداد مظفری مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی نیز در سخنانی گفت: این صندوق بر اساس اعتبار ناشی از سرمایه اولیه، درآمدهای حاصل از فعالیت و منابع صندوق توسعه ملی می تواند از صنایع دریایی حمایت کند.

وی هدفگذاری این صندوق را برای سال ۹۵ تشریح کرد و افزود: تامین ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات و جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را در برنامه داریم.

این گزارش می افزاید تفاهم نامه همكاری به منظور بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های بانك صادرات ایران با صندوق توسعه صنایع دریایی به امضاء رسیده است كه بر اساس آن بانك یاد شده عاملیت اعطای ٤٥٠ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان دریایی کشور را عهده دار خواهد بود.

شایان توجه است، در سمینار «اقتصاد مقاومتی، توسعه دریا محور و چالش های تامین مالی» كه با هدف نقش آفرینی و بسترسازی بیشتر در عرصه اقتصاد دریا و توسعه صنایع مربوط به آن برگزار شد، فراهانی مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست و حفاظت، حسینی كناروئی مدیر امور شعب منطقه ٥، جهانی رییس روابط عمومی، طالبیان رییس اداره كل بازاریابی بانك صادرات ایران و جمعی از مدیران و كارشناسان مدیریت شعب این بانك در استان هرمزگان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i5f03MNk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه