همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور تسهیل در زمینه پاسخگویی مطلوب و مناسب به مشتریان، زمان پاسخگویی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن دو ساعت افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (Call center) با حضور کارشناسان مجرب، آماده پاسخگویی به مشتریان در زمینه های خدمات و عملیات بانکی است و از آنجایی که بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه بخش مسکن و ساختمان به حساب می آید، بیشترین سوالات مشتریان در تماس با مشاوران این مرکز در حوزه انواع تسهیلات بانکی اعم از با سپرده و بدون سپرده است.
کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، همه روزه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج شنبه ها از ساعت 7:30 تا 13 آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند که در هفته دولت ساعت کاری مشاوران این مرکز از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 افزایش می یابد.
لازم به ذکر است، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بعد از ساعات مذکور به صورت 24 ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها می پردازد.
بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در بهمن ماه 1385 راه اندازی شد.