شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با بیان اینکه از سال ۸۴ تا ۹۱ به‌طور میانگین سالانه ۹۶ کیلومتر آزادراه در کشور ساخته شده است، گفت: در سال گذشته ۹۵ کیلومتر آزادراه احداث شد و به بهره‌برداری رسید.
 به گزارش شرکت ساخت، علی نورزاد افزود: آزادراه حرم تا حرم به طول 152 کیلومتر، آزادراه کنارگذر غربی اصفهان به طول 14 کیلومتر و بخش‌های باقیمانده از آزادراه همت-کرج به طول 4. 5 کیلومتر آزادراه‌های به بهره‌برداری رسیده تا پایان سال جاری خواهد بود.
وی با بیان اینکه 2 هزار و 160 کیلومتر آزادراه در کشور وجود دارد که 160 هزار میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است، تصریح کرد: امسال 170 کیلومتر آزادراه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: در حال حاضر 711 کیلومتر آزادراه در دست ساخت است که برای تکمیل آن 80 هزار میلیارد اعتبار مورد نیاز است. معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌های پروژه‌های آزادراهی برای بازگشت سرمایه، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در طرح‌های آزادراهی با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی ایران و جاذبه‌های گردشگری واقع شده در این مسیرها و سازوکار و تسهیلاتی که وزارت راه و شهرسازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کرده، سودده است و فعالان این بخش می‌توانند علاوه بر مشارکت در عمران و آبادانی کشور از سود مناسبی نیز برخوردار شوند.
نورزاد از وجود بیش از هزار و 500 کیلومتر آزادراه آماده سرمایه‌گذاری در کشور خبر داد و گفت: آزادراه‌های سیرجان-بندرعباس به طول 300 کیلومتر، شیراز-بوشهر به طول 230 کیلومتر، تبریز-مرند-بازرگان به طول 250 کیلومتر، سلفچگان-اراک به طول 146 کیلومتر از جمله طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری است که امید داریم با مشارکت بخش خصوصی به اجرا درآید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7urvqAVO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه