چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بانك شهر، بانك خصوصی و تخصصی است كه مدت زمان زیادی از تولد آن نمی گذرد، اما حركت پرشتاب آن در دو سه سال اخیر به گونه ای است كه شاید بتوان گفت، گوی سبقت را از دیگر بانك ها ربوده است.

ساختار منظم، قانونمند، شفاف در كنار تبلیغات مفید ، مؤثر و منحصر به فرد این بانك در كنار ارایه خدمات مطلوب، بانك شهر را به گونه ای معرفی و در اذهان شهروندان جا انداخته است كه هر حركتی نوین در این بانك با استقبال قابل ملاحظه از سوی شهروندان مواجه می شود.

برای مثال پیشخوان های شهر نت بانك شهر كه خدمت نوینی است از این بانك در مدت زمان كوتاهی توانست جای خود را در بین همه آحاد جامعه باز كند.

از سوی دیگر در آستانه برگزاری مجامع بانك ها شنیده ها حاكی از آنست كه به زودی سرمایه بانك شهر از ١٦هزار به ٢٠هزار میلیارد ریال ارتقاء می یابد. این امر بدان معنی است كه در كمتر از سه سال، منابع این بانك با افزایش ٥برابری خود از ٤هزار به ٢٠هزار میلیارد ریال خواهد رسید. حركتی كه در نظام بانكی کشور نه كم نظیر، بلكه بی نظیر است.

این امر می تواند الگوی مناسبی باشد برای موسسات مالی و اعتباری تا ضمن پرداختن به آخرین دستاوردهای فناوری، تكیه بر شفافیت مالی، اعتمادسازی و جذب منابع همواره در چارچوب قوانین تعریف شده بانكی حركت كند و مورد تحسین آحاد مختلف جامعه و حتی بانک مركزی و نهاد های نظارتی نیز قرار گیرند.

در نهایت باید به این نکته اذعان داشت که بی تردید ساختار اقتصادی كشور مگر با بهبود عملكرد بانك ها به عنوان ساختارهای پیش زمینه و زیرساختی بهبود نخواهد یافت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ff5bc9UC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه