Henkel قصد داشت میزان آگاهی از مایع تمیزکننده جدید خود را بالا ببرد و نشان دهد که باکتریها هیچ شانسی در مقابل این محصول ندارند. آنها برای این کار با آژانس diewildeehderwerbung در دوسلدورف همکاری و یک کمپین چریکی را شروع کردند. آنها توپهایی را به اندازه مشت بسته دست، روی شیشه سالن یک نمایشگاه نصب کردند. توپهای صورتی شبیه باکتری بودند و هر توپ حاوی پیام مختصری بود که مردم را به بازدید از سایت دعوت میکرد.
به گزارش امبیاینیوز، این کمپین چریکی تماشاچیان را وادار به توجه کرد و مردم با توپها بازی کردند. کنجکاوی ابتدایی جای خود را به هیجان و شرکت در بازی داد، در نهایت هیچ باکتریای روی شیشه باقی نماند.