دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

شما مشغول مطالعه مطلبی در رابطه با برندینگ هستید، این به معنای آن است که شما یا صاحب یک برند بوده یا در حال کار روی راه‌اندازی یک برند جدید هستید. چنانچه شما صاحب یک برند هستید یا برای یک برند کار می‌کنید، در این صورت تنها بخشی از این برند نیستید، بلکه آن را نمایندگی می‌کنید. یک برند مشهور لوازم آرایش وجود دارد که در تبلیغات خود زیبایی طبیعی را ستایش می‌کند، این برند توسط کسی توسعه و گسترش یافته است که خود عمل جراحی زیبایی را ترجیح می‌دهد. این مورد مصداق بارز عدم مطابقت عمل با گفتار است و مشتریان برند مذکور ممکن است با اطلاع از این موضوع اندکی ناامید شوند.

 463426234624624613531623762473

ایده

Ecotricity یک شرکت تولید برق قدرتمند در انگلستان است. این شرکت بخش قابل توجهی از سود خود را در بخش انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر نظیر توربین‌های بادی سرمایه‌گذاری کرده و تعداد قابل توجهی از توربین‌های بادی را در Gloucestershire احداث کرده است. این شرکت به منظور تقویت برند خود به گسترش همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های سبز و هوادار محیط‌زیست پرداخته و پروژه‌های سازنده‌ای را در این زمینه به مرحله اجرا درآورده است. با این وجود احتمالا زمانی که متوجه شوید Dale Vince بنیانگذار این شرکت با یک خودروی اسپرت به محل کار خود مراجعه می‌کند، متعجب می‌شوید.

با این وجود خودرویی که Dale Vince از آن استفاده می‌کند یک ماشین برقی است که با استفاده از انرژی الکتریسیته پایدار حرکت می‌کند. Dale با استفاده از این خودرو قصد دارد نشان دهد آینده هیجان‌انگیز و امیدوار‌کننده‌ای در رابطه با استفاده از انرژی‌های پایدار پیش روی ما قرار دارد. خودروی مورد استفاده بنیانگذار شرکت Ecotricity به شکل عجیبی زیبا بوده و پیام خود را به خوبی به جامعه منتقل می‌کند. خودروهای سبز لزوما نباید زشت، کُند و کسل‌کننده باشند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

*‌ ارزش‌ها و اهداف برند خود را درنظر گرفته و امکان استفاده و متعهد بودن به این اهداف در زندگی شخصی تان را بررسی کنید. چنانچه این اصول و اهداف با ارزش‌های زندگی شما مطابقت ندارد بهتر است برندی مطابق با ارزش‌های‌تان تاسیس کنید.

*‌ اگر کسی به شما گفت «آن چیزی که نشان می‌دهی نیستی...» دلیل این موضوع را از وی جویا شوید. تصور ما از هویت و شخصیت‌مان غالبا با برداشت سایر افراد متفاوت است، همان‌طور که Robert Burns در شعر خود می‌گوید: «آیا هرگز صاحب قدرتی خواهیم شد تا همان‌طور که دیگران ما را می‌بینند به خود بنگریم؟»

*‌ به یاد داشته باشید هنگامی برندتان را نمایندگی می‌کنید، فقط جزئی از برندتان نیستید، بلکه جزئی از یک حرکت بزرگ‌تر هستید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Sk6hY4b7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه