یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

احساس را مزه کن

8 سال پیش ( 1394/11/12 )
 

تمامی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی کوکاکولا در چند سال اخیر حول یک موضوع اجرا می‌شد و در بسیاری مواقع با توجه به بازارهای هدف مختلف، بومی‌سازی و متفاوت اجرا می‌شد. اما کمپین تبلیغاتی کوکاکولا در سال ۲۰۱۶ به اسم  «احساس را مزه کن»  Taste the Feelingبه‌صورت یکپارچه و البته جهانی برگزار شده و جایگزین کمپین قبلی خواهد شد.

این نخستین بار است که تمام محصولات کوکاکولا با یک تگ‌لاین در یک کمپین شرکت داده می‌شوند. به گزارش آیمارکتور، کوکاکولا« CocaCola » استفاده از استراتژی یکپارچه در کمپین تبلیغاتی خود را توجه به همه سلایق مصرف‌کنندگان کولای رژیمی Diet، ساده Classic و زیرو Zero دانسته و به همین دلیل تمام محصولات در این کمپین وجود دارند.

از دیگر دلایل انتخاب این شعار بعد از هفت سال موفقیت کمپین  «Open Happiness» این بوده است که نشان دهد کوکاکولا طعم شماره یک نوشیدنی در جهان برای رفع خستگی است. از طرفی، ویژگی‌های داستان‌سرایی کمپین تبلیغاتی کوکاکولا که به شکل جهانی اجرا شده است برای نفوذ بیشتر محصول در قلب مخاطب است تا منعکس‌کننده هر دو جنبه کاربردی و عاطفی از تجربه کوکاکولا باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/epXBmWcC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه