دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اتباع خارجی می‌توانند بدون ویزا وارد قشم شوند. این افراد افزون بر 14روز می‌توانند در قشم اقامت کنند و یک نوبت دیگر نیز می‌توانند این مدت را تمدید کنند.

احمد حبیبی، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این‌گونه تسهیلات برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی ضروری است. سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند به هر میزان در قشم سرمایه‌گذاری کرده و هر زمان که مایل هستند سرمایه خود را نیز از این منطقه خارج کنند. به گفته وی، این امکان براساس قوانین و مقررات مناطق آزاد کشور برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شده تا آنها با اطمینان‌خاطر در این مناطق سرمایه‌گذاری کنند.

حبیبی، معافیت مالیاتی، ارزش افزوده کالا و حداقل حقوق و عوارض گمرکی را برای واردات کالاهای مجاز بخشی از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه اعلام کرد. وی جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی را به قشم یک ضرورت خواند و گفت: برای نقش‌آفرینی قشم در حوزه اقتصاد، همه باید در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به قشم تلاش کنند.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در تلاش است از طریق جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، ایجاد اشتغال پایدار، تولید و صادرات کالا، این منطقه را به پل ارتباطی اقتصاد ایران با جهان تبدیل کند. براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، قشم باید توسعه یابد و سال آینده این منطقه به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل خواهد شد.

وی از آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای مذاکره و همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با هدف اجرای پروژه‌های بزرگ در این منطقه خبر داد. وی با اشاره به اهمیت اتصال قشم به سرزمین اصلی از طریق راه زمینی و ریل راه‌آهن، گفت: دولت سال گذشته یک‌هزار و 500‌میلیارد ریال اعتبار و در سال‌جاری نیز به همراه سازمان منطقه آزاد قشم یک‌هزار‌میلیارد ریال اعتبار (600‌میلیارد ریال دولت و 400‌میلیارد ریال سازمان منطقه آزاد قشم) برای ادامه کار این پروژه اختصاص داده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K29lU0di
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه