در تصویر در یک سالن زیبا، سفید و بزرگ، انبوه وسایل دیجیتال کنار هم چیده شدهاند. دوربین با حرکتی تند و هارمونیک آنها را در آغوش میگیرد و گذر میکند تا به کامپیوتر «کاری» برسد. در این میان تمام وسایل دیگر در رقصی موزون و در زیر حرکت دوربین پس از اندکی خودنمایی، زیر صفحات سفید پنهان میشوند تا نوبت به کامپیوتر کاری برسد. اتوها از روی صفحات میروند و میآیند و سپس پنهان میشوند.ماشین لباسشویی پس از جلوهگری به دل صفحات سفید فرومیرود. نظم زیبایی در جریان است.
اشیا میرقصند. همه انگار فضا را خالی میکنند تا کامپیوترها و لپتاپهای کاری خود را نشان دهند. یک فرش قرمز نامریی در حال گسترده شدن است. موسیقی به درخشش تیزر کمک کرده است. حرکتها موزون، نماها زیبا و فضاسازی هارمونیک است؛ ساده در نمایش و پیچیده در ساخت. به شعار تیزر میرسیم. گوینده میگوید که در میان تنوع گسترده محصولات کاری حتما گزینهای هست که دقیقا برای شماست و سپس لپتاپ کاری در میانه سالن سفید تنها و یکهتاز میدرخشد.
آگهی بسیار زیباست. تاثیرگذار است. آنچه میخواهد بگوید را به زیبایی میگوید. از استتیک کمک گرفته است. از هارمونی و چینش موسیقایی اشیا در کنار هم. به یک سمفونی میماند. برند کاری بیشک خودش هم میداند که تنوع محصولاتش به او این اختیار را داده است که احساس کند ارکستری بزرگ از محصولات را در اختیار دارد و البته تنوع نیز حرف اصلی تیزر است. کاری بیش از همه میخواهد بیان کند دنیایی از انتخاب را پیش روی مخاطب میگذارد و مدعی است در میان این همه انتخاب بیشک هر کس میتواند انتخابی داشته باشد.
تیزر زیبا و دیدنی است. خستهکننده نیست. موجب تغییر شبکه نمیشود. هر جا که باشی میتوان ایستاد، زمان کوتاهی را صرف کرد و زیبایی این ارکستر محصولات خانگی را تماشا کرد. در باکس تبلیغاتی که حول محور ثانیهها میچرخد و مخاطب به ثانیه بند است. اینجا و اکنون برند کاری میتواند ثانیه و دقایق مخاطب را به خود اختصاص دهد و خودش را به او معرفی کند تا شاید زمانی گزینه انتخاب مخاطب شود یا آشنای انتخاب او.