صدای موسیقی روی تصویر شنیده میشود. مردی که به نظر حرفهای موسیقی میرسد روی لبه تختی نشسته است و به صدای موسیقی گوش سپرده است. دوربین به او نزدیک میشود. گوشهای مرد بر اثر ارتعاش موسیقی میلرزد. نریشن روی تصویر میآید. گوشهایت را آماده کن. سپس هدفن سونی و دستگاه پخش و باند صدای سونی دیده میشود.
این یکی از دو تیزری است که سونی برای تبلیغ هدفونش ساخته است که این تیزر به هدفون حرفهای جهت دستگاههای حرفهای و تیزر بعدی به هدفون برای مشتری غیرحرفهای تعلق دارد که در آن مردی متعلق به آمریکای لاتین در هتلی نشسته است و باز دوربین به او نزدیک میشود و ما میبینیم که با نوسانات موسیقی گوشهای مرد نیز به ارتعاش در میآید. دوباره نریشن روی تصویر میآید. گوشهایت را آماده کن.
این دو تیزرهایی هستند که سونی با یک حال و هوا برای بیان کیفیت و معرفی هدفونش ساخته است. سونی در همه تیزرها و شعارهایش داعیه این را دارد که انواع مخاطب را با محصولاتش میتواند پوشش دهد. از حرفهای تا غیرحرفهای.
در واقع سونی بهترینها را میسازد و در اختیار میگذارد. در هر دو تیزر گوشهایی که با صدا میلرزند و به حرکت در میآیند بهترین جلوه قدرت سونی هستند چرا که اگر بزرگترین ویژگی و قدرت صدا توانایی تکان دادن محیط اطراف ماست، سونی میخواهد بیان کند که قدرتش حتی میتواند گوشهای شما را به حرکت در آورد. قدرتی بسیار غریب و تاثیرگذار. تیزری کوتاه، زیبا و تاثیرگذار برای اینکه مثل همیشه بدانیم سونی قدرت برتر را در صدا و تصویر در اختیار دارد.
کارشناس تبلیغات