داستان
دختری کوچک با حالتی رویایی دست در دست پدر و مادرش وارد یکی از شعبههای مکدونالد میشود.گوینده متنی آهنگگونه را دکلمه میکند: همه فامیل او با هر اندازه و هر شکلی آنجا هستند؛ مادر و پدر و در جستوجوی سورپرایز کردن دختر کوچک هستند که با چشمهای مملو از شگفتی وارد میشود؛ قصه ما همین جاست و حق توست که همه غذاهای خوشمزه را چپاول کنی. کارد و چنگالی وجود ندارد و غذاها با دست خورده میشوند و البته از بهترین مواد این سرزمین کاشت و برداشت شدهاند. وقتی که تو از در عبور میکنی و در راهی که مخصوص توست پیش میآیی، ما آرزو داریم که مکدونالد کمک کند تا تو روزت را بسازی.
استراتژی
فضای رویایی و پر از شادی و جشن و یک موزیک و آهنگ دوستداشتنی و شبیه به شعرهای داستانهای پریان انتخابهای مناسبی هستند که مکدونالد مشتریهای کوچک خود را نیز با آن جذب کند. بیشک مخاطبان اصلی این تیزر کودکان هستند. آنها قرار است پس از دیدن این تبلیغ اظهار علاقهمندی خود را برای رفتن به مکدونالد بیان کنند و ایدهپردازان هم همه چیزی را که یک کودک به آن نیاز دارد در تیزر گنجاندهاند. مکدونالد شبیه سرزمین رؤیا شده است؛ همان چیزی که شاید یک دختر کوچک پیوسته در رویایش است و روانشناسی هدف گروه مخاطب در تیزر به موفقیت آن کمک کرده است.
ضمن اینکه والدین کودک نیز راضی هستند؛ غذاهایی که از بهترین مواد این سرزمین ساخته میشوند تا خیال خریدار را از بابت انتخاب راحت کنند. کودکان به دنبال رؤیاهایشان هستند و والدین اول به دنبال سلامت و بعد شادی فرزندان. ایدهپردازان با ترکیب این دو نیاز فضای داستانیای را خلق کردهاند که ترکیبات موثری برای جذب مخاطب و اغنای وی است.
ایدهپردازان میتوانستند صرفا کودکانی را در حال شادی و شیطنت در یک شعبه مکدونالد نشان دهند اما خلق فضای رؤیا گونه و سورپرایز و بعد سلامت و همچنین نبودن کارد و چنگال عناصری که به نگرانی والدین دامن میزند و در ضمن میتواند برهمزننده یک شادی یا جشن باشد فضای مناسبی را برای یک تبلیغ جذاب ساختهاست، ضمن اینکه ایدهپردازان بسیار هوشمندانه تمام مواردی که شاید گفتنش چندان هم لازم به نظر نمیرسد بیان کرده و از بار نگرانی کاستهاند و واقعا با حذف نگرانیها مکدونالد را رویایی کردهاند.
تکنیک
رنگ و نور درخشان، تصاویر اسلوموشن که همراه با ریتم رؤیاسازی و همچنین آهنگ مناسب است و همینطور طراحی لباسهای درخشان و رنگارنگ و انتخاب کاراکترهای بانمک و دوستداشتنی، فضای دلنشینی را برای یک تیزر با حس و حال و روحیه کودکانه ایجاد کرده است.