پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آگهی امروز: مای کلود

8 سال پیش ( 1394/11/2 )
پدیدآورنده : سلما رفیعی  

در تصویر تکه ابری را می‌بینیم که جمعیت بسیاری روی آن در بالای سر شهر هستند. گوینده بیان می‌کند که این تکه ابری است به نام آی‌کلود که هر کسی می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهد امن و مطمئن نگاه دارد در آن ذخیره و محافظت می‌کند. در واقع گوینده به معرفی مکان مجازی آی‌کلود می‌پردازد که در آن هر کسی می‌تواند با داشتن جایی برای ذخیره فایل‌هایش از آن بهره ببرد. دوربین به ابر نزدیک می‌شود. روی ابر جمعیت بسیاری در حال کار کردن با وسایل‌شان هستند و در واقع در لحظه هم به آی‌کلود وصل هستند.

769568345734624624634734734347347

گوینده می‌گوید که اگر به فضای بیشتری نیاز دارید به طور حتم باید پول بیشتری بپردازید و اگر شلوغی آزارتان می‌دهد... در این لحظه فرد دیگری را می‌بینیم که تک و تنها روی ابر خودش نشسته است. آن ابر، ابر شخصی مای کلود است. یک فضای مجازی دیگر که این همه شلوغ نیست و کاملا شخصی است. در نهایت گوینده می‌گوید که مای‌کلود خودتان را خلق کنید. فضای مخصوص خودتان.

ایده‌پردازی سمبلیک برای بیان فضای شخصی مای‌کلود

ایده پردازان از ابتدا وارد خود فضای مجازی شده‌اند. با جان بخشیدن به فضای مجازی‌ آی‌کلود به شکل یک تکه ابر سیال و روان و در حرکت روی شهر که ترجمه کلمه به کلمه خود فضای مجازی ‌آی کلود است. کلود یا همان ابر با همان خصلت دیجیتال که از هر نقطه‌ای در شهر می‌توان به آن متصل شد و البته با همه مشکلاتش مثل شلوغی و کمبود فضا که منجر به معرفی محصول جدید به نام مای‌کلود شده است. برند مورد نظر برای معرفی از رویکرد مقایسه خودش با نسل پیشین خودش بهره برده است. ابتدا به معرفی فضا و محصول قبلی خودش و سپس با معرفی معایب آن به معرفی نسل جدید محصول خودش پرداخته است.

برند مورد نظر با این تفاسیر خودش را برندی معرفی می‌کند که حرکتی رو به جلو دارد و جسور است و از نقد صادقانه خودش هراسی ندارد. می‌شد که برند در ابتدا محصول یا فضای مجازی قبلی خودش را معرفی می‌کرد و سپس در کنار آن به معرفی محصول جدید خود می‌پرداخت که نمونه این حرکت در بسیاری از تبلیغات مشاهده می‌شود؛ آنجا که سرمایه‌گذار به هر نحوی علاقه ندارد که هیچ یک از محصولات خودش را به چالش بکشد و ترجیح می‌دهد که از هر دو سود کند.

در این تیزر شاهد رویکردی هوشمندانه در معرفی فضای مجازی قدیمی‌ آی‌کلود و سپس فصل جدید آن مای‌کلود هستیم با در نظر داشتن این ویژگی مهم که دنیای دیجیتال و تکنولوژی معنای واقعی‌اش به روز‌رسانی است و قدرتش را وامدار حرکت‌های جدید در گستره دیجیتال و ارائه برتری‌هاست. آی‌کلود با معرفی محصول جدید خودش را به روز، مبتکر و برتر معرفی می‌کند. عضوی برتر از خانواده دیجیتال که سر ایستادن و توقف در نوآوری‌هایش ندارد.

Ads of the world.com/overclouded-wd comercial

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C1xWarbc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه