آگهی با مردی سیاهپوست شروع میشود که در اتوبوسی قدیمی نشسته است و به سوی مقصدی در حرکت است. نریشنها شنیده میشود.
مرد: مدتها بود من اون رو گم کرده بودم. باید میرفتم باهاش صحبت کنم. حتی یک دقیقه هم نمیتونستم تحمل کنم.
مرد از کوهها و دشتها میگذرد. مسیرها و مصائب دشواری را تحمل میکند.
مرد: این خیلی عجیبه و هم خیلی حس نزدیکیه و همزمان خیلی دور. وقتی به او نزدیکم دوباره احساس امنیت میکنم. یاد بچگیهام میافتم که در این کشور قدیمی بزرگ شدم.
مرد پس از گذر از جادهها و مسیرها به زنی میرسد. به مادرش. در آغوشش میکشد. این تمام چیزی است که یونیتل در تبلیغش میخواهد بیان کند. جادوی ارتباطات. تیزر میخواهد نشان دهد که این شیوه ارتباط و یافتن آدمها از آن گذشته و جهان قدیم بوده است اما اکنون یونیتل وجود دارد. شعار پایانی نیز همین را بیان میکند. یونیتل دورترین کسان شما را به شما نزدیک میکند. مرد میگوید که برای سالها نمیتوانسته با او صحبت کند و حالا صحبت میکند. صدای زنگ تلفن شنیده میشود که مرد با مادرش صحبت میکند.
شرکت ارتباطی یونیتل برای معرفی خودش از فاز احساسی و تأثیرگذاری بهره میگیرد. از ارتباطات عاطفی که در جهان گذشته به علت نبودن پیشرفت کافی از هم گسسته و رسیدنشان دشوار شده بود اما امروز به واسطه خطوط ارتباطی همچون یونیتل آسان است.
با فضای احساسی و عاطفی که یونیتل نشان میدهد، با لحظه تأثیرگذار دیدار یک مادر و فرزند بعد از سالها محال است که فراموش کنیم که یونیتل یک خط ارتباطی است که میتواند ما را به عزیزترانمان متصل کند و البته یونیتل با نشان دادن مسیری دشوار بیان میکند که خطوطش حتی در دورترین فاصلهها و مکانها خوب کار میکنند، پرقدرتند و میتوان به قدرت و کیفیتش باور داشت.
لینک آگهی:
Addsoftheworld.com\unitel\bring your closer one closer