پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دوربین در خیابان می‌چرخد و از آدم‌ها گذر می‌کند. جملاتی بر تصویر نقش می‌بندد. من سالواتور هستم و 38 سالمه. او به گروهی ازمردان با کت و شلوار رسمی و سیاه می‌رسد. یکی از مردان اشاره می‌کند که به داخل بروند. آنها آماده‌اند. دوباره جملات سالواتور در سکوت بر روی تصویر می‌آید. من می‌خواهم نامزدم را سورپرایز کنم. می‌خواهم به او بگویم که بالاخره رویای ما به حقیقت پیوست. مردان کت و شلواری. شروع به خواندن آواز با من بیا به... می‌کنند. آنها همین‌طور که داخل مغازه مک دونالد می‌شوند این آواز را بلند می‌خوانند.

آن‌سوتر دختری با سندرم دان را می‌بینیم که در لباس کار در حال پاک کردن شیشه‌های یک ویترین در رستوران است. خواننده‌ها دورش حلقه می‌زنند. دختر متعجب خواننده‌ها را نگاه می‌کند. آنها راه را برای پسری که تاکنون جملاتش بر تصویر آمده است باز می‌کنند. پسر با یک جعبه کوچک و در لباس دامادی جلوی دختر زانو می‌زند. دختر جعبه را می‌گیرد. محتویات جعبه یک کلید است. پسر از دختر می‌پرسد که آیا با او ازدواج می‌کند؟ دختر در حالی که پاسخ مثبت می‌دهد کلید را بر می‌دارد. کلید خانه شان.

 0 0 0 0 0 0 244gif

در تصاویر بعد آنها را در خانه‌شان می‌بینیم که صبحانه درست می‌کنند و در کنار هم شاد و خوشبختند. جملاتی بر تصویر نقش می‌بندد که بیان می‌کند بسیاری مثل این دو نفر وجود دارند که آرزوی‌شان این است که حتی یک روز کنار هم زندگی کنند. اجازه بدهیم که آنها رویای‌شان را باور کنند و به آن دست یابند، زیرا برای افرادی با سندرم دان استقلال معنای آینده‌ای روشن‌تر را می‌دهد.

یک تیزر فرهنگی تبلیغاتی که در آن هم به افراد سندرم دان یادآوری می‌کند که تنها نیستند و هم دیگران را متوجه آنها می‌کند. تیزر به‌جای نشان دادن مشکلات بسیار زندگی آنها و خرد کردن اعصاب مخاطب و در رنج بیشتر فرو بردن آنها و ما و به دور از سیاه‌نمایی برعکس لحظاتی از امید و لذت را در زندگی آنها نشان می‌دهد و ما را به‌جای سهیم کردن در غم آنها در لذت آنها شریک می‌کند. دیدن لذت و شادی آنها از یک خوشبختی ساده که حق طبیعی هر انسانی است آنقدر زیباست که همه متقاعد می‌شویم برای نشاندن لبخندهای بیشتر بر لبان آنها و آینده‌ای روشن‌تر باید به یاری آنها شتافت.

لینک: Adsoftheworld.com/special proposal-worlddown syndrome day

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZijmpOMP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه