داستان
در یک صبح درخشان و زیبا در پهنه جزیره لوس کوبوس همه در حال آماده شدن هستند. بر لب ساحل، کرانه دریا، در هتلها، فرودگاه و... همه گارسونها و خدمه در حال نرمش و ورزش صبحگاهی و آماده شدن هستند تا یک روز دیگر از جزیره تفریحی لوس کوبوس را آغاز کنند. در فرودگاه در حالیکه مرد راهنما علائم را تکان میدهد جملهای نقش میبندد. در چهارده سپتامبر یک توفان به جزیره آسیب رساند اما ما مجددا و مثل همیشه آماده هستیم. سپس مردم را در جای جای لوس کوبوس مشغول تفریح و شادی میبینیم. شعار نقش میبندد: «لوس کوبوس: بیتوقف.»
استراتژی
تیزر با گرم کردن بدن و نرمش صبحگاهی خدمتگزاران جزیره آغاز میشود. نرمشی که حکایت از آماده کردن خدمتکاران جزیره و همینطور بهگونهای استعاری حکایت خود جزیره است. انگار بعد از یک توفان حالا جزیره با تمرین و نرمش دوباره در حال مهیای خود برای خدمت کردن و فراهمکردن اسباب خوشی است.
میشد در تیزری بسیار ساده تنها با نشان دادن تصاویری زیبا از شادی در جزیره و اعلام آمادگی دوباره جزیره برای میزبانی از گردشگران، آن را باز معرفی کرد اما گذاشتن ایده نرمش صبحگاهی که تمام خدمه در جاهای مختلف از آشپز تا مامورین فرودگاه و خدمه کشتیهای تفریحی خود را گرم و آماده میسازند، ضمن ایجاد فضایی نشاط انگیز به شروع دوباره عملکرد جزیره، هویت و رنگ متفاوتی میدهد.
حتی میشد تصور کرد که با نشان دادن قسمتی از توفان و آسیب و نشان دادن اکنون جزیره به تبلیغ پرداخت اما برند مورد نظر با شناخت محصول مورد تبلیغ جزیره میداند که مکان تفریحیاش را صرفاً باید با تصاویر شعف برانگیز همراه کند تا ناخودآگاه مخاطب آن را بهعنوان مکان نشاط و راحتی بشناسد.
شعار
شعار جزیره موافق ذات جزیره است؛ لوس کوبوس بیتوقف و موافق آنچه جزیره سعی در بیانش دارد.میشد با شعارهایی مانند سرزمین رویایی یا هر چیز دیگری سعی در جذب مخاطب داشت اما جزیره با توجه به موقعیت استراتژیک خود یعنی توفان میداند که بیش از همه به آنچه نیاز دارد جزیره بیتوقف است تا با آینده نگری به آنچه ممکن است پیش بیاید، بیش از هرچیز به مخاطب یادآوری کند که لوس کوبوس همیشه کار را از سر خواهد گرفت.
تکنیک
رنگهای طبیعی درخشان، لباسهای سفید کارکنان در کنار فضای سر سبز جزیره و در کنار لباسهای رنگی دیگران، چترهای رنگی و تصاویر اسلوموشن فضای دل انگیزی را ساخته است که حکایتش همان نشاط در دل جزیره است.