خانوادهای مبهوت به نقطهای خیره شدهاند. خوراکیها در دستانشان مانده است و همه مبهوت صدای ناشناختهای به نقطهای خیره شدهاند. درختی داخل خانه شان افتاده و دیوار پشت سرشان خراب شده است. ماموران در حال بریدن درخت هستند. خانواده از جا جم نمیخورند. مامور پلیس با حیرت این وضعیت را از پشت شیشه خانه نظاره میکند. دوربین میچرخد و به تلویزیون ویزیو میرسد...
تصاویر و اتفاقات تیزر کافی هستند تا بدانیم که تلویزیون ویزیو میتواند با قدرت تصاویر و صدای بینظیر فارغ از اتفاقات در حال رخ دادن ما را محو برتری و قدرت تکنولوژیک خود کند. بدون آنکه دیالوگی رد و بدل شود و حضور یک کارشناس با توضیحاتش حوصله کسی را سر ببرد.
ویزیو مستقیما چه در ایدهپردازی و چه در شعارش برتری اصلیاش را نشانه میرود تا حتی اگر مخاطب در بازار پر رقابت فروش دست به مقایسه بزند به آنچه که ویزیو گفته است باور داشته باشد. چهار برابر کیفیت و وضوح در صدا تصویر؛ چیزی که برند داعیهاش را دارد. ادعایی که به آن میبالد و ایدهاش را نیز حول همین برتریاش به نمایش میگذارد. ویزیو آنقدر قدرتمند است که قدرت حوادث بیرونی را محو میکند.
ویزیو انتخاب کسانی است که به دنبال ویژگیهای برتر تکنولوژیک هستند. او مخاطب اصلیاش را هدف خود میکند. از ابتدای تیزر یک موسیقی کلاسیک و شکوهمند روی اثر شنیده میشد. با این انتخاب ویزیو میخواهد بیان کند که با حضور محصول این شرکت حماسهای در حال رخ دادن است. حماسه برتری تکنولوژیک ویزیو در دنیا و بازار رقابت با شعار پایانی ویزیو که با چهار بار رزولوشن بیشتر دیگری چیزی فریبنده نیست.
* کارشناس تبلیغات