پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آگهی امروز: تبلیغ نشانگر ماشین سیت لیون

8 سال پیش ( 1394/9/25 )
پدیدآورنده : سلما رفیعی  

پسر کوچک در حال دوچرخه‌سواری است. پدرش پشت سر او در حال آمدن است. پسر مسیری از راهش را اشتباه می‌رود. پدر به پسرش جهت می‌دهد. از راست برو. . . راست و سپس ذوق زده از حرکت پسرش می‌گوید این پسر منه. در تصویر بعد پسر را در حال شنا کردن در استخر می‌بینیم و پدر در حال آموزش شنا. پدر دوباره بیان می‌کند از راست برو... راست.

پسر مسیر را درست می‌رود. پدر دوباره تشویق می‌کند. این پسر منه. در تصویر بعد پسر در یک مسابقه است و پدر دوباره جهت می‌دهد و چند بازی دیگر. در تصویر نهایی پدر و پسر را در ماشین و در حال رانندگی می‌بینیم. لحظه‌ای پدر در خیابان از روی خط رد می‌شود. ماشین آلارم می‌دهد و جهت درست در صفحه راهنمای ماشین نشان داده می‌شود.

پدر مسیر را درست می‌کند.پسر از پشت ماشین و با تشویق پدرش می‌گوید که این پدر منه. این قصه‌ها و زمینه چینی‌ها انجام شد تا تیزر، یک تکنولوژی جدید را معرفی ‌کند. یک تکنولوژی در ماشین که در هنگام انحراف، مسیر درست را با نشانگرش به راننده نشان می‌دهد.

تیزر در یک لایه به‌گونه‌ای استعاری این هدایت ماشین را شبیه رفتار یک پدر با پسرش می‌داند و در لایه دیگر مسئله رانندگی را که انجام صحیح آن تربیتی و فرهنگی است، در لابه‌لای نحوه تربیت و تشویق یک پدر نشان می‌دهد. تربیت و تشویقی که بی‌تاثیر نیست و پاسخش‌ نیز در صحنه آخر داده می‌شود. همان‌گونه که پدر پسر را در بازی‌هایش تشویق می‌کند پسر نیز پدر را وقتی از انحراف خودداری می‌کند و راه درست را می‌رود مورد تشویق قرار می‌دهد.

ایده‌پردازان با بهره گرفتن از یک موقعیت انسانی جذاب و دوست داشتنی تکنولوژی‌شان را معرفی می‌کنند و در ضمن با این قصه اهمیت آن را به مخاطب نشان می‌دهند که برگ برنده فروش نیز هست. یعنی آنجا که مخاطب شاید با تیزری دیگر پی نبرد که این فلش ماشین چندان هم اهمیتی ندارد و خودش می‌تواند از پسش برآید با یک تیزر تربیتی و شاد متوجه اهمیت آن می‌شوید و در واقع به راز اهمیت آن پی می‌برد.

کارشناس تبلیغات

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O6hGs57V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه