پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است. این پارک در نقاط مختلف ونکوور سطل‌های پر از آب قرار داده یا در کنار و وسط آبنماها یا میزهایی واقع در اماکن عمومی، بلیت‌های مجانی‌ای را گذاشته که در کنار انها نوشته شده که برای به‌دست آوردن بلیت‌ها باید به آب زد. در تصاویر مختلف مردم را می‌بینیم که با شور و هیجان در وسط خیابان‌ها یا در جاهای دیگر داخل سطل‌های آب یا آبنماها می‌روند و بلیت‌ها را برمی‌دارند. در پایان تیزر نتیجه این کار نشان داده می‌شود. تمام سایت‌ها از این اقدام نوشته‌اند و عکس‌های مردم در حالی که برای برداشتن بلیت‌ها خیس شده‌اند در همه جا پخش شده است.

تأثیرات این تبلیغ که موجب تبلیغات مردمی و شور و نشاط در محیط‌های مجازی شده است به بهترین شکل در آگهی به نمایش درمی‌آید. تأثیری که تنها با صرف بودجه 3000دلاری که بودجه بسیار کمی برای برخورداری از چنین تأثیری است حاصل شده‌ است. در این تیزر ساده، شاد و پرهیجان می‌بینیم که چگونه می‌توان با صرف بودجه‌ای اندک تبلیغات و تأثیرات وسیعی را به‌دست آورد.

اگر در دنیای تبلیغات خرج کردن پول به دو دلیل عمده انجام می‌گیرد؛ یکی شاد کردن مخاطب یا در واقع تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و در نتیجه آن هدف دوم که معرفی محصول است، حالا تیزر اسپلش داون ونکوور بیان می‌کند که با اندکی پول و اما ایده‌ای خلاقانه چه تأثیر بزرگی را می‌توان ایجاد کرد و به تمام اهدافی که یک تیزر می‌خواهد و حتی بسیار فراتر از آن و پخش کوتاه‌مدتی در تلویزیون دست یافت. در واقع می‌توان مردم را به میانه میدان کشاند و دنیای مجازی را در اختیار خود درآورد تنها، اگر ایده‌ای خلاقانه شبیه اسپلش داون پارک ونکوور در اختیار داشته باشید.

کارشناس تبلیغات

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nwKuiTyB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه