بزرگترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است. این پارک در نقاط مختلف ونکوور سطلهای پر از آب قرار داده یا در کنار و وسط آبنماها یا میزهایی واقع در اماکن عمومی، بلیتهای مجانیای را گذاشته که در کنار انها نوشته شده که برای بهدست آوردن بلیتها باید به آب زد. در تصاویر مختلف مردم را میبینیم که با شور و هیجان در وسط خیابانها یا در جاهای دیگر داخل سطلهای آب یا آبنماها میروند و بلیتها را برمیدارند. در پایان تیزر نتیجه این کار نشان داده میشود. تمام سایتها از این اقدام نوشتهاند و عکسهای مردم در حالی که برای برداشتن بلیتها خیس شدهاند در همه جا پخش شده است.
تأثیرات این تبلیغ که موجب تبلیغات مردمی و شور و نشاط در محیطهای مجازی شده است به بهترین شکل در آگهی به نمایش درمیآید. تأثیری که تنها با صرف بودجه 3000دلاری که بودجه بسیار کمی برای برخورداری از چنین تأثیری است حاصل شده است. در این تیزر ساده، شاد و پرهیجان میبینیم که چگونه میتوان با صرف بودجهای اندک تبلیغات و تأثیرات وسیعی را بهدست آورد.
اگر در دنیای تبلیغات خرج کردن پول به دو دلیل عمده انجام میگیرد؛ یکی شاد کردن مخاطب یا در واقع تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و در نتیجه آن هدف دوم که معرفی محصول است، حالا تیزر اسپلش داون ونکوور بیان میکند که با اندکی پول و اما ایدهای خلاقانه چه تأثیر بزرگی را میتوان ایجاد کرد و به تمام اهدافی که یک تیزر میخواهد و حتی بسیار فراتر از آن و پخش کوتاهمدتی در تلویزیون دست یافت. در واقع میتوان مردم را به میانه میدان کشاند و دنیای مجازی را در اختیار خود درآورد تنها، اگر ایدهای خلاقانه شبیه اسپلش داون پارک ونکوور در اختیار داشته باشید.
کارشناس تبلیغات