در يك شركت امریکايي سازنده اسباببازي به نام Mattel Gmes، افراد معتقدند هر زماني وقت بازي است.
اين موضوع برای آنها حتي در مورد غيرمحتملترين مكانها و غير متعارفترين روشها نيز صدق میكند. يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي TrojanOne براي شركت Mattel در صدد اثبات اين ادعاست.
در كمپين فوق يك نمايشگر تعاملي وسط يك مركز خريد در تورنتو واقع در كانادا نصب شد. در اين آگهي يك مرد از عابران میخواهد در صورت تمايل يك بار بازي حدس تصوير را انجام دهند. اكثر افراد ظاهرا به چشم شيرين كاري و شوخي به اين كار مینگرند تا وقتي كه يك پسر بچه به تخته نزديك می شود و شروع به بازي با آن میكند.
شركتكنندگان موفق در زمينه حدس تصوير، در ادامه با دريافت هدايا از سوي كارمندان مخفي Mattel حتي بيشتر از قبل شگفتزده میشوند.