یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش، صنعتگران این کشور آمادگی خود را برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام کردند. ساسان قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش مذاکرات مفصلی با صنعتگران فعال این کشور در حوزه صنعت خودرو و قطعه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اتریش یکی از مراکز اصلی تولید قطعات خودرو در اروپا است، خاطرنشان کرد: در این سفر تفاهم‌نامه همکاری با سه انجمن قطعه‌سازی اتریش به امضا رسید. دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در این مذاکرات شرکت‌های قطعه‌سازی اتریش آمادگی خود را برای تولید قطعات مدنظر آنها در ایران و صادرات این قطعات به اروپا اعلام کردند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر هیأت تجاری ایران به اتریش تاکید داشت با توجه به جایگاه صنعت قطعه‌سازی اتریش در جهان، همکاری‌های مشترک با قطعه‌سازان این کشور صورت گیرد. قربانی با بیان اینکه مقرر شد با پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت کمیته مشترک قطعه‌سازان ایران و اتریش تشکیل شود، تصریح کرد: این کمیته به صورت دوره‌ای جلساتی در تهران و وین برگزار خواهد کرد.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای داخلی به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yoFfIVzG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه