یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پکیج طراحی پایه و تکنولوژی پالایشگاه‌های هشتگانه سیراف تحویل شد.

مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف، از تحویل پکیج طراحی پایه و تکنولوژی پالایشگاه‌های هشتگانه سیراف به مالکان این پروژه خبرداد.

آغاز تحویل زمین به مالکان پالایشگاه های هشتگانه

علیرضا صادق‌آبادی در گفت‌وگو با شانا با بیان این مطلب گفت: پکیج طراحی پایه و تکنولوژی پالایشگاه‌های هشتگانه شامل طراحی پایه واحدهای بدون لیسانس و تحت لیسانس است که تحویل مالکان شد.

وی در ادامه از تشکیل کمیته تحویل زمین متشکل از کارفرما، دستگاه‌های نظارتی، آزمایشگاه و مالکان خبرداد و افزود: در این جلسه در مورد تحویل زمین تصمیم‌گیری نهایی شد.

مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف اعلام کرد: با تصمیم اتخاذ شده در جلسه و نظر بخش حقوقی شرکت پالایشی سیراف، از این هفته سه تا دو قطعه زمین تحویل مالکان خواهد شد.

وی همچنین از پایان عملیات خاکبرداری و خاکریزی پروژه احداث پالایشگاه‌های هشتگانه خبرداد و اعلام کرد: در این پروژه حدود٢٠ میلیون مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است.

ساخت «فراگیر پالایشی سیراف» در قالب هشت پالایشگاه میعانات گازی مستقل به ظرفیت ٦٠ هزار بشکه در روز، در سال «اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی» با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی، همچنین جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده، از سوی وزارت نفت، با مشارکت بخش خصوصی مطرح شد.

به طور متوسط برای ساخت هر یک از هشت پالایشگاه کوچک میعانات گازی پارس جنوبی به حدود ٣٠٠ میلیون دلار سرمایه نیاز است. این هشت پالایشگاه دارای یک یوتیلیتی واحد (آب، برق، بخار) خواهد بود که به هر یک از سرمایه‌گذاران، درصدی از سهام آن تعلق می‌گیرد و ٢٠ درصد سرمایه‌گذاری در احداث این یوتیلیتی نیز بر عهده شرکت ملی نفت ایران است. شرایط حضور شرکت‌های خصوصی در طرح ساخت هشت مینی پالایشگاه میعانات گازی پارس جنوبی فراهم شده و بازده اقتصادی بالایی در انتظار سرمایه‌گذاران این طرح خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m3E0ewla
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه