شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی مدل جدید پورشه 911 R

8 سال پیش ( 1394/12/16 )
 

به‌نظر می‌رسد مدل جدید پورشه 911 R با حال و هوای یک خودروی اسپورت واقعی و یک طراحی کلاسیک، یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بین خودروهای متمرکز بر عملکرد در پیست باشد. به گزارش پدال، این مدل که پای خود را در جای پای یک مدل افسانه‌ای با نمایش‌هایی خیره‌کننده در رالی‌ها و دیگر مسابقات مانند «تارگا فلوریو» می‌گذارد، از یک ساختار سبک‌وزن بهره می‌گیرد که وزن کلی آن را در حدّ ۱۳۷۰ کیلوگرم نگه داشته است؛ در نتیجه، R تبدیل به سبک‌ترین 911 موجود در بازار شده است.

743462463476347624623532236347344584695695

از نقطه‌نظر عملکرد، این خودرو برای پیشرانه از یک موتور تنفس طبیعی ۴ لیتری استفاده می‌کند که برایش قدرتی برابر ۴۹۳ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری معادل ۴۶۰ نیوتن‌متر به همراه دارد. در نتیجه، 911 R می‌تواند در عرض تنها ۳/۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین به گفته پورشه، راننده این خودرو از یک گیربکس اسپورت ۶ دنده دستی با فاصله کوتاه در تعویض دنده‌ها لذت خواهد برد.

در هنگام شتاب‌گیری، 911 R می‌تواند حداکثر سرعتی معادل ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت داشته باشد که سریعتر از GT3 RS نشان می‌دهد؛ موضوعی که البته منطقی است، چرا که در R وزن خودرو به اندازه ۵۰ کیلوگرم کاسته شده است. در همین حال، کسانی که به مصرف سوخت در چنین خودروهایی نیز اهمیت می‌دهند، بهتر است بدانند که R با مصرف ۱۳/۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر شرایط اقتصادی پایین‌تری نسبت به GT3 با مصرف ۱۲/۴ لیتر و GT3 RS با مصرف ۱۲/۷ لیتر دارد.

در زمینه دینامیک رانندگی، تمام سعی و تلاش پورشه در کیفیت عملکرد 911 R در پیچ‌ها متمرکز بوده است. سیستم فرمان چرخ‌های عقب با تنظیمات اختصاصی، در هنگام پیچیدن، بسیار مفید واقع می‌شود و در عین حال، قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی موجب ایجاد بیشترین کشش ممکن می‌گردد. همچنین پورشه برای ایجاد حداکثر نیروی متوقف‌کننده ممکن، از ترمزهای سرامیک کمپوزیت (PCCB) به صورت استاندارد بهره گرفته است. از لحاظ زیبایی‌شناسی، 911 R چهره یک «کاررا» را تداعی می‌کند و در همین حال، عقب بدنه و دماغه آن به GT3 اشاره دارند. با این حال، تکنولوژی پیشرانه و رانندگی از GT3 RS گرفته شده و برای بدنه و قطعات شاسی، از GT3 استفاده شده است.

پورشه در طول کنفرانس خبری در ژنو، کاملاً بر این نکته تأکید داشت که اگرچه این مدل برای رقابت در پیست آماده شده و کاملاً برای استفاده‌های روزمره چندان مناسب نیست، ولی هنوز هم می‌تواند محدودیت‌های رانندگی در شهر و حتی ترافیک‌های شلوغ را تحمل کند. شاید به همین دلیل است که خودروساز آلمان از یک اسپویلر عقب جمع‌شونده (عنصر آشنا در بین مدل‌های کاررا) به جای یک بال عقب ثابت و بزرگ استفاده کرده است. درون کابین 911 R نیز موارد جالب‌توجهی چون یک غربیلک فرمان اسپورت GT ویژه R و تریم کربنی دیده می‌شوند.

5735246234735734624634735783573476242467234

40486823057130523786234 8623406236236

6823062376230 6230 6230623624247

46347457457346234634647634735845846957

45634634734573573573462463473584584697057

346347534785735734734734575753489469

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/btCyep3r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه