مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف خودرو‌های متروک بالای 2500 سی سی گفت: ترخیص این خودرو‌ها براساس مصوبه دولت ممنوع است و سازمان اموال تملیکی موظف شده آنها را به فروش برساند.  به گزارش ایرنا، اردشیر محمدی در نشستی خبری با بیان اینکه 98 دستگاه خودروی بالای 2500 سی‌سی تحویل این سازمان شده، اظهار کرد: قرار است این تعداد از خودروها تا پایان سال به مزایده گذاشته شود. البته این مزایده فروش به شرط خروج از کشور است.