شما فقط هنگامی میتوانید در شغل خود منشا اثر باشید كه شیوه اداره كردن مدیرتان را بدانید و قواعد این كار را بیاموزید. آنچه را كه در مسیر شغلیتان میجویید و آنچه را كه از مدیرتان انتظار دارید، ببینید تا بتوانید به اتفاق برای نیل به هدفهایتان تلاش كنید. رابطه شما با مدیرتان یكی از مهمترین عوامل دستیابی به مسیر شغلی موفقیتآمیز است.
شناخت و درك شیوه تفكر و عمل مدیرتان، عنصری كلیدی در برپایی یك شراكت و همكاری ثمربخش است. كتاب «چگونه مدیرتان را اداره كنید» با اشاره به همین موضوع نشان میدهد كه چگونه میتوانید در شرایط تحتفشار یا برای انجام دادن وظایفتان در موقعیتهای عادی و روزمره، بهترین ارتباط و تعامل را با مدیرتان داشته باشید.
این كتاب همچنین اصول و قواعد ارزیابی مدیر و فائق آمدن بر چالشهای ناشی از كار كردن با یك مدیر سختگیر و بدقلق را تشریح میكند و به شما میآموزد كه چگونه با نقاط قوت و ضعف مدیرتان كنار بیایید.
توصیههای كاربردی مطرح شده، به شما كمك میكنند تا هدفهایتان را تعریف كنید و فرآیند رشد و تعالی خود را تداوم بخشید. كتاب همچنین حاوی 101 نكته كلیدی و راهگشاست كه به مخاطبان كمك میكند مدیرشان را به بهترین و بزرگترین پشتیبانشان تبدل كنند.
فنون عملی این کتاب شما را قادر میسازد که رابطه خود با مدیرتان را ارزیابی کنید و آن را بهبود بخشید، همچنین این کتاب با بیانی ساده به شما کمک میکند تا با یاری مدیرتان، آینده روشن و لذتبخشی برای خود بسازید. فهرستهای ساده و کاربردی حاوی نکات کلیدی و نمودارهای قابل فهم به شما میآموزند که چگونه چهرهای مثبت از خود ارائه و تعارضها را مدیریت کنید. کتاب حاضر در چهار فصل با عناوین موقعیت خود را بسنجید، با مدیرتان کار کنید، مدیریت تعارض و آیندهتان را بهتر کنید تالیف شده است.
این کتاب 102 صفحهای به قلم کریستینا آزبورن نوشته شده و توسط علی فروزفر ترجمه شده است.