رئال مادرید باارزشترین تیم فوتبال جهان و یکی از پرستارهترین تیمهای دنیا با مبلغ ۳۰ میلیون دلار، چهار سال جایگاه اسپانسر خود را به شرکت مایکروسافت Microsoft واگذار کرد.
شرکت مایکروسافت که در چند سال اخیر در راستای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی و دستگاههای قابل حمل با تولید تبلت و خریداری بخش موبایل شرکت نوکیا دست به اقدامات گرانقیمتی زده است، در آخرین تصمیم خود در حوزه برندینگ و بازاریابی، یکی از پرافتخارترین و پرطرفدارترین تیمهای ورزشی دنیا را برای برند Microsoft انتخاب کرده است.
قبل از این نیز مایکروسافت در اقدامی مشابه با مجهز کردن بازیکنان و مربیان فوتبال امریکایی NFL به تبلتهای سرفیس Surface راه خود را به دنیای ورزش بازکرده بود.
به نظر میآید مایکروسافت که روزی غول دنیای نرمافزار بود، این روزها برای عقب نماندن از رقبا در بازار، دست به هر کاری که تاکنون انجام نداده است، میزند.