قبلا شاهد شوخی هوشمندانه كانال تلویزیونی AMC  بوده‌ایم كه برای تبلیغ سریال موفق The Walking Dead  گروهی از زامبی‌ها از زیرزمین ساكنان نیویورك را می‌ترساندند. حالا برای تبلیغ فصل پنجم این سریال، شبكه‌های تلویزیونی Sky اتریش و Fox، یك بیلبورد دیجیتال را ساخته و در یك ایستگاه اتوبوس در وین نصب كردند تا با احساسات مردم بی‌گناه منتظر در ایستگاه، بازی سنگینی کنند.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، در این آگهی تبلیغاتی، افراد مختلف با دیدن ناگهانی تصاویر زامبی‌ها شوكه شده، طبعا فریاد كشیده و فرار می‌كنند. حتی یك مرد برای دفاع از خود اسكیت‌بوردش را بالا می‌برد.

آنچه این آگهی تبلیغاتی را ترسناك می‌كرد، اضافه شدن چیزی به صحنه واقعی خیابان بود كه انگار چند موجود بد و نفرت‌انگیز در زندگی واقعی به سوی مردم تلو‌تلو می‌خوردند.