مدیرعامل بیمه ایران درشعبه ممتازغرب تهران، تسویه خسارت بیمه گذاران را از مهم ترین وحساس ترین مراحل یک قرارداد بیمه به شمارآورد و از ضرورت کمترین زمان برای رسیدگی به پرونده ها گفت .
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، پورکیانی در بازدید از شعبه ممتاز غرب ، مراحل پذیرش و صدور، کارشناسی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران دراین شعبه را ارزیابی وبا کارشناسان، کارکنان، نمایندگان ومراجعان دراین ارتباط گفت وگو کرد.
وی با اشاره به اینکه موضوع تکریم ارباب رجوع با بازاریابی و خدمات پس از فروش ارتباط مستقیم دارد، اظهارداشت: کیفیت عملکرد این واحدها می تواند تاثیربسزایی بر وفاداری وماندگاری بیمه گذاران در مجموعه داشته وآنان را به بیمه گذاران دائمی شرکت تبدیل کند.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه مراجعان این مجموعه بایستی بالاترین رضایتمندی در میان دستگاه های اجرایی را از این مجموعه داشته باشند،عنوان کرد: روند صدور بیمه نامه وپرداخت خسارت دربیمه ایران باید تسهیل شود و سرعت بالاتری به خودگیرد ، هرچند درحال حاضر میزان رضایتمندی از عملکرد بیمه ایران دربین دستگاه های اجرایی کشور رتبه مطلوبی دارد اما برای رسیدن به بهترین حالت باید بیشتر تلاش کنیم.