مهندس تورج فرهادی، شهردار منطقه 14 تهران بهعنوان یکی از مدعوین دعوت شده در کنفرانس برند ایرانی نگاه کلانی به مقوله برندسازی دارد. وی به دنبال پیداکردن تعاریف مناسبی از برندسازی فرهنگی، در این کنفرانس شرکت کرده است. فرهادی در این ارتباط میگوید: «شهرداری منطقه 14 برندسازی را در قالب موضوعات خرد نمیبیند. ما به دنبال برندی برای منطقه خودمان هستیم و قصد داریم شناسنامه ویژه و مخصوصی را برای آن ایجاد کنیم.
برای نمونه منطقه 14 معروف به دارالمومنین است و حتی لوگوی خاصی نیز برای آن تعریف کردهایم. میتوان گفت به طور تقریبی تمام مناطق بیست و دو گانه تهران ما را با این نام میشناسند. شخصا به دنبال این موضوع هستم که برای لوگوی دارالمومنین و فضای ایجاد شده تعاریفی جدید در حوزههای درونسازمانی و برونسازمانی بهوجود بیاورم.»
او اضافه میکند: «علت نامگذاری این برند با نام دارالمومنین یکدستی و بومی بودن منطقه است. همچنین از قدیمالایام اکثر صاحبان انقلاب و مردمان انقلابی در این منطقه حضور داشتهاند. این منطقه حدود 1300 هیات عزاداری حسینی و 100مسجد محوری دارد و افراد به اصول و موازین اسلامی بسیار پایبند هستند.
این نکات خود به خود باعث شدهاند تا چنین فضایی برای شکلگیری این برند بهوجود بیاید. حال ما قصد داریم برند دارالمومنین را در زمینههای فرهنگی و اجتماعی تسری دهیم و برای آن آیین نامه اجرایی تعریف کنیم. در اصل با حضور در کنفرانس برند ایرانی به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم برنامه مدونی را از طریق کارشناسان این حوزه شناسایی کنیم.»