«My Love» نامی رمانتیك است، بهخصوص وقتی كه شما درباره یك نوع آبمیوه صحبت میكنید. شركت روسی تولیدکننده آبمیوه و نكتار «Senhorita» سفارش داده تا یك طراحی جدید برای برند نوشیدنی «My Love» آن به وجود آید
ایده این طراحی بار دیگر در اسم خود برند یافت شد: روابط رماتیك، توجه، عشق. این ارزشهای اصلی پایه روابط آتی برند را تشكیل میدهند.
شرکت «Senhorita» با شركتهای بزرگ تولیدكننده آبمیوه به نامهای «Dobry»
، «Moya Semya» و «Lyubimy Sad» رقابت میکند و اینها بازیگران بزرگ فدرال با بودجههای تبلیغاتی چندمیلیون دلاری و شناخته شده در بازار روسیه هستند. یك تولیدكننده منطقهای نمیتواند با شركتهای چندملیتی، نه در زمینه پول و نه در زمینه توانایی رقابت كند.
تنها ابزار پیشرفت برای بیشتر برندهای محلی فقط قفسه فروشگاه است. بنابراین، طراحی جدید برای برند « Senhorita» با هدف ایجاد یك بسته دیگر آبمیوه با تصاویر میوه روی یك طرف آن صورت نگرفته و طرح جدید قطعا باید از سایر طرحهای موجود در بازار بهتر، جذابتر و شگفتانگیزتر باشد.
تركیب گل با میوه طرح جدید این برند بهظاهر راهحلی عالی، رمانتیك، باطراوت و زیبا به نظر میرسد. در این طرح هشت طعم مختلف میوه هشت تركیب گل اوریجینال را به وجود آورده كه تناسب كامل با عنوان «My Love» دارد.