استارباکس علاوه بر اینکه نمیخواهد مشتریان خودشان مرغ کنتاکی درست کنند، نمیخواهد به آنها زحمت بیرون آمدن از خانه برای خرید کنتاکیهایش را هم بدهد. به همین خاطر یام برندز، شرکت رستورانهای بینالمللی آمریکایی و مالک برندهایی چون کیافسی و تاکوبل در حال حاضر در حال آزمایش تحویل غذا با DoorDash است. تحویل کنتاکی فعلاً تنها در خلیج سانفرانسیسکو، لسآنجلس و اورنجکانتی امکانپذیر است.
به گزارش مارکتینگنیوز، کریس کالدول، مدیر ارشد اطلاعات کیافسی در این خصوص گفت: «به نظر من مصرفکنندگان امروزی سه چیز میخواهند: ارزش، موادغذایی با کیفیت و راحتی. فکر میکنم DoorDash، مورد آخری را برای ما حل کرده است.»وی در ادامه اظهار داشت: «هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره زمان ارائه این سرویس در سراسر کشور حرف بزنیم. فعلاً فقط قصد داریم تعداد مکانهای مورد آزمایش این سرویس را افزایش دهیم.»
این نخستینبار است که کیافسی با DoorDash برای تحویل غذا همکاری میکند. DoorDash یک سرویس تحویل غذا در خانههای مشتریان است که توانسته با تأکید بر بینش دادهمحور و افزایش بهرهوری بهتر و سرعت عملکرد در فروشگاهها به سرعت جایگاه خوبی را بهعنوان یک نیروی لازم در رستورانها و فروشگاهها بهدست آورد. DoorDash از زمان تأسیسش در سال 2013، رشد چشمگیری داشته و تعداد بازارهای خود را 18 درصد و در بیش از 250 شهر افزایش داده است.