دنیای تبلیغات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی داشته است. همین امر فعالیت در این حوزه را برای بسیاری از افراد سخت و حتی غیرممکن کرده است. اگر شما به تازگی قصد ورود به عرصه تبلیغات را داشته باشید، به احتمال زیاد طراحی یک تبلیغ خوب حسابی برای تان دردسرساز خواهد شد. ان امر تجربه ای مشترک در میان بسیاری از کارشناس های تبلیغاتی است. اگر هم از مدت ها قبل در این حوزه فعالیت دارید، به احتمال زیاد تغییرات این دنیای عجیب و غریب در طول دو سال اخیر حسابی شگفت زده تان کرده است. در هر صورت شما به عنوان بازاریاب باید با راهکارهای ساده و کاربردی برای طراحی تبلیغات آشنا شوید. این امر به شما امکان صرفه جویی در زمانتان به همراه بازگشت سرمایه بالاتر را می دهد.
سوالاتی مانند نحوه انتخاب فرمت مناسب یا شناسایی مشتریان هدف در کنار دغدغه های مربوط به انتخاب پلتفرم مناسب بازاریابی برای هر برندی مهم محسوب می شود. این امر می تواند شما را به بدترین شکل ممکن در تردید قرار دهد. امروزه بسیاری از بازاریاب ها به دلیل تردید مداوم نسبت به نحوه فعالیت مناسب در بازار در عمل هرگز دست به کار نمی شوند. این امر در مدت زمانی کوتاه تمام انرژی و البته برنامه های چنین بازاریاب هایی را از بین می برد.
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از راهکارهای ساده و کاربردی برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از طریق طراحی تبلیغات جذاب است. این امر به برندها امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را می دهد. با این حساب شما هیچ مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان نخواهید داشت.
مطلب مرتبط: طراحی تبلیغات با تکنیک های کاربردی روانشناسی
اگر شما هم برای طراحی تبلیغات در طول سال های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، این مقاله نکات بسیار متنوعی برای شما دارد. هدف ما استفاده از برخی توصیه های ساده برای بهبود کیفیت طراحی تبلیغات است. بنابراین تمام بازاریاب ها با هر سطحی از تخصص در این حوزه امکان استفاده از توصیه های مورد نظر را خواهند داشت.
چطور تبلیغات باکیفیتی طراحی کنیم؟
انتخاب مخاطب درست
همه مشکلات بازاریاب ها در زمینه طراحی محتوای تبلیغاتی با انتخاب مخاطب شروع می شود. اگر شما مخاطب هدف نادرستی را مدنظر قرار دهید، تاثیرگذاری بر روی آنها بدل به امری غیرممکن می شود. با این حساب شما مشکلات بسیار متعددی برای جلب نظر مشتریان پشت سر گذاشته و در نهایت نیز توانایی چندانی برای جلب نظر مخاطب تان پیدا نخواهید کرد. بی شک هر فردی سرمایه گذاری بر روی مخاطب نادرست را امری بی فایده تلقی می کند. نکته مهم در این میان نحوه پیدا کردن مخاطب ایده آل است.
یکی از ساده ترین راهکارها برای پیدا کردن مخاطب هدف درست و استاندارد توجه به پیام محتوای تبلیغاتی است. این امر شامل نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می شود. اگر شما یک برند تولید لوازم ورزشی هستید، به احتمال زیاد مخاطب هدف تان افراد علاقه مند به ورزش است، نه طرفداران حرفه ای فرمول یک. با این حساب شما باید هدف گذاری درستی بر روی مخاطب تان داشته باشید، در غیر این صورت همیشه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکل رو به رو خواهید شد.
بازاریاب های حرفه ای همیشه برای پیدا کردن مخاطب هدف شان اول به سراغ پیام تبلیغاتی می روند. شما باید به خوبی از اهمیت پیام تبلیغاتی آگاهی داشته باشید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا نمی کنید. اگر بازاریاب ها به این بخش مهم بی توجهی کنند، در عمل محتوایی برای افراد نامشخص تولید خواهند کرد. نتیجه این امر ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد بود.
در کنار تمام مراحل فوق شما همیشه امکان استفاده از الگوهایی مانند جست و جو در میان مشتریان و نظرسنجی از افراد مخالف را دارید. شما در هر صورت باید مطمئن شوید شیوه تاثیرگذاری تان بر روی مخاطب هدف بهترین الگوی ممکن خواهد بود، در غیر این صورت تمام تلاش های بعدی تان بی نتیجه باقی خواهد ماند.
مطالعه در حوزه بازاریابی
هر کاری باید با اندکی مطالعه و آشنایی با اصول اساسی حوزه موردنظر صورت گیرد. بازاریابی و تبلیغات نیز دقیقا همین وضعیت را دارد. اگر شما بازاریاب حرفه ای هم باشید، باز هم پیش از اجرای یک کمپین باید دست به مطالعه ای هرچند سطحی بزنید این امر شما را با آخرین تغییرات بازار آشنا کرده و امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را ساده تر از هر زمان دیگری خواهد کرد.
متاسفانه بسیاری از برندها نسبت به این نکته مهم توجه لازم را نشان نمی دهند. به همین خاطر شرایط تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست خواهند داد. مطالعه در حوزه بازاریابی به معنای تلاش برای شناسایی ترندها و موضوعات مورد علاقه مشتریان و همچنین ویژگی های خاص آنهاست. در این رابطه به سوالات ذیل توجه نشان دهید:
• مشتریان هدف شما به طور میانگین در چه سنی هستند؟
• تمایل مشتریان برای صرف هزینه در زمینه خرید محصولات چقدر است؟
• مشتریان شما در کدام شبکه های اجتماعی بیشتر از بقیه عضویت دارند؟
• آیا مشتریان شما در مناطق شهری ساکن هستند یا روستایی؟
مطلب مرتبط: راهنمای طراحی تبلیغات پرفروش
پاسخگویی به هر کدام از سوالات بالا شناخت شما از مشتریان هدف تان را دقیق تر خواهد کرد. نکته مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان با استفاده از گردآوری چنین اطلاعاتی است. نکته مهم اینکه گردآوری اطلاعات فوق بدون انجام مطالعه ای دقیق در حوزه بازار امکان پذیر نیست.
خوشبختانه امروزه موسسه های بسیار زیادی در کنار برندها برای انجام مطالعات بازار حضور دارند. با این حساب اگر خودتان فرصت یا تخصص انجام چنین کاری را ندارید، همکاری با یکی از موسسه های معتبر در این میان ایده بسیار خوبی خواهد بود. این امر شاید هزینه بیشتری برای تان به همراه داشته باشد، اما تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را بدون دردسر خواهد کرد.
انتخاب پلتفرم
شما برای بازاریابی باید پلتفرم مناسب را نیز مدنظر قرار دهید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همچنین بازگشت سرمایه مناسب کمک می کند. متاسفانه بسیاری از برندها برای جلب نظر برندها از چنین کاری سود نمی برند. درست به همین خاطر همیشه با مشکلاتی در زمینه انتقال پیام تبلیغاتی شان به مخاطب هدف رو به رو هستند. وقتی شما در پلتفرم مناسب سرمایه گذاری نکنید، محتوای تان به دست هیچ مخاطبی نمی رسد. معنای این امر ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد بود.
امروزه بسیاری از برندها برای بازاریابی و تبلیغات در عمل از چندین پلتفرم در کنار هم استفاده می کنند. این امر بستگی به تحلیل و ارزیابی هر برند از وضعیت خود و بازار هدفش دارد. توصیه ما در این بخش تلاش برای سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و توییتر است. این امر به شما امکان جلب نظر مشتریان به بهترین شکل ممکن را می دهد. همچنین محتوای تولیدی تان نیز به بهترین شکل ممکن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
شبکه های اجتماعی در زمینه تبلیغات امکانات بسیار زیادی در دسترس برندها قرار می دهند. این امر به شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد. بنابراین همیشه به دنبال پلتفرمی باشید که بهترین امکانات تبلیغاتی و خدمات مشاوره ای را به برندتان بدهد، در غیر این صورت شاید تجربه خوبی از تبلیغات در پلتفرم موردنظر کسب نکنید.
انتخاب بودجه
انتخاب بودجه یکی از مهمترین نکات برای تبلیغات محسوب می شود. بدون تردید فعالیت تبلیغاتی همیشه همراه با هزینه های بالا خواهد بود. در این میان برندها باید سقف هزینه های شان را مشخص نمایند، در غیر این صورت شاید در یک چشم به هم زدن تمام بودجه یک سالشان را صرف تبلیغات کنند. این امر به معنای بروز مشکلات مالی گسترده برای کسب و کارها خواهد بود. درست به همین خاطر شما باید همیشه در تلاش برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات مالی باشید.
امروزه یک برند حرفه ای برای طراحی بودجه بازاریابی و تبلیغات باید نکات بسیار متنوعی را مدنظر قرار دهد. شما باید اول از همه تمام توان مالی برندتان را مدنظر قرار دهید. اگر ارزیابی شما از توان مالی تان نادرست باشد یا هزینه های سنگینی به کسب و کارتان تحمیل خواهد شد یا اینکه پروژه تبلیغاتی تان در میانه راه به دلیل کمبود منابع مالی نیمه کاره رها می شود. در گام بعدی باید هزینه های تبلیغاتی را به دقت مورد بررسی قرار داده و مهمترین هزینه ها را شناسایی نمایید. چنین امری به شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد.
مطلب مرتبط: چالش طراحی تبلیغات متمایز و خلاقانه
در نهایت ارزیابی وضعیت بازاریابی یک برند باید همیشه همراه با تحلیل درست و دقیق وضعیت بازگشت سرمایه باشد. شما باید همیشه در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نکاتی شامل انتظارتان از بازگشت سرمایه تبلیغاتی را مد نظر قرار دهید، در غیر این صورت همیشه استرس و نگرانی بالایی در زمینه نتیجه کار خواهید داشت. این امر وضعیت برندتان را به شدت پیچیده خواهد کرد.
برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه به دنبال راهکارهای حرفه ای هستند. شما هر چقدر هم که در زمینه تبلیغات حرفه ای باشید، باید در نهایت ارزیابی درستی از بازگشت سرمایه تان داشته باشید. این امر به شما امکان ارزیابی وضعیت کلی پروژه تان را می دهد، در غیر این صورت شما هیچ معیاری برای تحلیل وضعیت یا تلاش در راستای رفع مشکلات تبلیغاتی تان را نخواهید داشت.
امروزه بسیاری از برندها به طور اختصاصی در زمینه بازاریابی به دنبال رفع ایرادات شان هستند. با این حساب شما در این راستا باید اول از همه در تلاش برای شناسایی میزان مورد انتظار بازگشت سرمایه تان باشید. چنین امری شما را در مقایسه با رقبای تان در وضعیت بسیار مناسبی قرار خواهد داد، در غیر این صورت باید همیشه به دنبال راهکارهایی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و پیدا کردن معیاری در زمینه بهبود وضعیت برندتان باشید.
طراحی یک پیام اصلی
هر تبلیغاتی باید همراه با یک پیام اصلی باشد. پیام اصلی تمام نیت شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نشان می دهد. این امر اهمیت بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دارد. اگر شما به این نکته مهم توجه لازم را نشان ندهید، وضعیت تان به طور قابل ملاحظه ای سخت خواهد شد. امروزه برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان اقدام به طراحی چندین پیام اصلی در کنار هم می کنند. توصیه ما در این بخش استفاده از یک پیام مشخص و پرهیز از ایجاد سردرگمی برای مشتریان است.
پیام اصلی شما در حوزه تبلیغات باید بر روی یکی از مشکلات اساسی مشتریان تمرکز پیدا کند. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال فروش ابزارهای کمکی در راستای طراحی تبلیغات هستید، باید بر روی سادگی استفاده از ابزار موردنظر و طراحی بی دردسر تبلیغات تاکید کنید. این امر توجه هر بازاریابی را به خودش جلب می کند. نکته مهم اینکه اگر شما به چنین نکاتی توجه لازم را نشان ندهید، در نهایت هیچ فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان پیدا نمی کنید.
توصیه نهایی ما در این بخش ارزیابی کیفیت هر پیام تبلیغاتی پس از طراحی اش است. این امر به شما امکان اعمال برخی اصلاحات و تغییرات نهایی در پیام تان را می دهد. به عنوان مثال، اگر پیام تبلیغاتی شما پس از پایان کار مورد ارزیابی برخی از همکاران تان قرار گیرد، تاثیرگذاری نهایی اش به شدت بیشتر می شود. دلیل این امر اظهارنظرهای کاربردی همکاران تان و کمک به شما برای اصلاح پیام موردنظر خواهد بود.
صحبت کردن با مشتریان
شما برای تبلیغات برند یا محصول تان فقط به یک محتوای استاندارد نیاز ندارید. یکی از نکات مهم در این میان تلاش برای گفت و گو با مشتریان است. این امر تاثیرگذاری به شدت بالایی بر روی مخاطب هدف خواهد داشت. بنابراین شما باید همیشه در تلاش برای جلب نظر مشتریان به بهترین شکل ممکن باشید، در غیر این صورت توانایی تان برای جلب نظر مشتریان از بین خواهد رفت.
امروزه برندها برای تعامل و گفت و گو با مشتریان ابزارهای بسیار زیادی در دسترس دارند. این امر شامل انواع شبکه های اجتماعی و همچنین شیوه های سنتی مانند تماس تلفنی است. همچنین در این میان باید نقش ایمیل را نیز مد نظر قرار دهید. شما با سرویس ایمیل به سادگی امکان ارسال پیام برای مشتریان و دریافت نظرات شان را خواهید داشت. بنابراین همیشه از این رهیافت برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف استفاده نمایید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شدت کاهش پیدا می کند.
گفت و گو با مشتریان اغلب اوقات امر دشواری محسوب می شود. اگر در این میان شما تا به حال تعاملی با مشتریان تان نداشته باشید، وضعیت به شدت سخت تر خواهد شد. توصیه ما در این میان شروع کار با تمرکز بر روی مشتریان وفادار است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد.
تعامل با مشتریان وفادار برند همیشه ایده های تازه و کاربردی پیش روی بازاریاب ها قرار می دهد. این امر در مدت زمانی کوتاه شما را بدل به برندی جذاب و هیجان انگیز برای مشتریان خواهد کرد. پس همیشه حواس تان به این بخش از کار باشد، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تعامل با مشتریان پیدا نکرده و تمام زحمات تان نقش بر آب می شود.
مطلب مرتبط: تبلیغات دیجیتال با توصیه های اساسی
گفت و گو با مشتریان وفادار همیشه ساده تر از تعامل با دیگر خریداران است. نکته مهم در این میان تلاش برای ایجاد انجمن مشتریان به منظور تعامل بهینه با آنهاست. این امر می تواند سرنوشت بازاریابی شما را به طور کامل تغییر دهید. شما به طور کلی باید همیشه به دنبال راهکارهای ساده و کاربردی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باشید. این امر حتی درباره تعامل با مشتریان وفادار نیز مصداق دارد. اشتباه برخی از برندها ارزیابی ساده انگارانه از تعامل با مشتریان وفادار است. این امر مشکلات به شدت زیادی پیش روی برندها قرار می دهد. با این حساب تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بدل به امری ساده و کاربردی خواهد شد.
افزودن دعوت به عمل به تبلیغ
هر تبلیغی باید همراه با یک دعوت به عمل مشخص باشد. این بخش مخاطب هدف را به سوی خرید ترغیب خواهد کرد. بسیاری از برندها برای طراحی این بخش زمان زیادی اختصاص می دهند. اگرچه این امر نشانه خوبی از جدیت در کار است، اما اصلا ضرورتی ندارد. شما همیشه به سادگی امکان ساماندهی این بخش را دارید. بنابراین تلاش برای اختصاص زمان بیش از اندازه هرگز ایده خوبی خواهد بود. توصیه ما در این بخش افزودن یک دعوت به عمل ساده و تاثیرگذار در پایان محتوای تبلیغاتی تان است. شما به این ترتیب پس از تاثیرگذاری اولیه بر روی مخاطب هدف شانس جلب نظر مشتریان را پیدا می کنید.
مشکل برخی از برندها پیچیده ساختن فرآیند دعوت به عمل از مشتریان است. این امر سختی های بسیار زیادی پیش روی بازاریاب ها قرار داده و فرآیند فروش را عملا غیرممکن می کند. یکی از معیارهای همیشگی دعوت به عمل مناسب پرهیز از ایجاد پیچیدگی است. این امر به شما امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف را می دهد.
یکی دیگر از نکات مهم درباره طراحی بخش دعوت به عمل امکان پرهیز از فروش مستقیم محصولات است. شما باید در این بخش توجه ویژه ای به هدف تبلیغاتی تان داشته باشید. اگر هدف شما افزایش تعداد اعضای خبرنامه برندتان است، آن وقت دیگر فروش بالا برای تان مهم نخواهد بود. ایجاد هماهنگی میان هدف اصلی کمپین و بخش دعوت به عمل یکی دیگر از نکات ضروری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. این امر به سادگی شانس شما برای جلب نظر مشتریان را چند برابر خواهد کرد، در غیر این صورت به دلیل عدم هماهنگی در بخش موردنظر تمام تلاش های تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان بی نتیجه باقی می ماند.
جزییات را فراموش نکنید
جزییات یکی از مهمترین بخش های طراحی محتوای تبلیغاتی محسوب می شود. هیچ برندی بدون توجه به جزییات شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش نخواهد داشت. این امر به برند شما برای جلب نظر مشتریان کمک می کند. در کنار این موضوع باید به فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیز توجه نشان دهید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان کمک کرده و فرآیند بازاریابی را برای تان به شدت ساده می کند.
مشتریان همیشه در تعامل با برندها به جزییات توجه ویژه ای نشان می دهند. این امر شامل کیفیت محتوای ویدئویی، بیان درست مشکلات مشتریان و توضیح دقیق و همهجانبه راهکار برند است. اگر شما در این رابطه عملکرد مناسبی از خودتان نشان ندهید، شانس تان برای جلب نظر مشتریان به شدت کاهش پیدا می کند.
مطلب مرتبط: هر آنچه درباره تبلیغات دیجیتال باید بدانیم
بسیاری از برندها بدون مقدمه چینی در تلاش برای جلب نظر مشتریان هستند. این امر اغلب اوقات فروش محصولات را غیرممکن می سازد. شما باید تمام جزییات تبلیغات تان را به دقت مد نظر قرار دهید، در غیر این صورت همیشه با مشتریان ناراضی رو به رو خواهید شد. توصیه ما در این بخش ارزیابی دوباره محتوای بازاریابی و سپس بارگذاری اش در شبکه های اجتماعی یا فضای کلی اینترنت است. این امر به شما فرصتی دوباره برای تاکید بر روی جزییات کار را می دهد، در غیر این صورت باید انتظار اعتراض های دامنه دار مشتریان را داشته باشید.
طراحی تبلیغ نمونه
شما برای اینکه کیفیت تبلیغ تان را ارزیابی کنید، همیشه امکان سرمایه گذاری بر روی مخاطب هدف تان را دارید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان برای جلب نظر مخاطب هدف را دو برابر می کند. طراحی تبلیغ نمونه شامل نسخه ای اولیه از تبلیغ و ارائه اش به برخی از مشتریان وفادار برند است. این امر با هدف ارزیابی نظرات مشتریان درباره تبلیغ مورد نظر صورت می گیرد. اگر نظرات مشتریان درباره تبلیغ شما مثبت باشد، فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیز بدون هیچ مشکلی پیش خواهد رفت، در غیر این صورت شما باید به دنبال راهکارهای دیگری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان باشید. امروزه برخی از برندها حتی از تبلیغات اولیه برای جلب نظر مشتریان به بهترین شکل نیز استفاده می کنند. البته اگر شما اعتماد بالایی به تبلیغات تان داشته باشید، در غیر این صورت انتشار نسخه آزمایشی از تبلیغ شاید به ضررتان تمام شود.
افزایش خلاقیت در طراحی محتوا
شما برای طراحی تبلیغات مناسب لازم نیست همیشه خودتان را به الگوهای سنتی محدود کنید. این امر توانایی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت کاهش می دهد. نکته اساسی در این میان تلاش برای جلب نظر مشتریان به بهترین شکل ممکن است. برخی از برندها برای جلب نظر مشتریان همیشه اقدام به استفاده از یک فرمت محتوایی می کنند. اگر شما هم چنین کاری را مدنظر قرار دهید، به احتمال زیاد مشتریان تان در یک چشم به هم زدن ناپدید خواهند شد. نکته مهم در این میان تلاش برای ایجاد تنوع در فرمت های محتوا و همچنین ایده های تبلیغاتی است.
امروزه بازاریاب ها امکان طراحی محتوای سریالی برای جلب نظر مشتریان را دارند. شما در زمینه تبلیغات نیز می توانید از چنین امری به سادگی هرچه تمام تر سود ببرید. در کنار این موضوع توجه به فرمت های تازه ای نظیر گیف نیز ضروری خواهد بود. تبلیغات با استفاده از گیف نه تنها به سادگی قابل اشتراک گذاری است، بلکه انگیزه مشتریان برای بازنشر آن را نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. با این حساب شما هیچ مشکلی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. این امر در بلندمدت وضعیت تبلیغاتی برندتان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می دهد.
مطلب مرتبط: 11 نکته که باید در تبلیغات دیجیتال به آنها توجه کنید
توجه به فرمت ویدئو نیز باید همیشه در دستور کار بازاریاب ها قرار داشته باشد. شما بدون محبوب ترین فرمت در میان کاربران هیچ شانسی برای موفقیت تبلیغاتی در دنیای دیجیتال نخواهید داشت. درست به همین خاطر باید همیشه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را با استفاده از این فرمت دنبال نمایید، در غیر این صورت به طور مداوم با مشتریان معترض رو به رو خواهید شد.