فرض کنید یکی از دوستان تان به عنوان یک کاربر عادی اینترنت در حال جست و جوی یک جفت کفش ورزشی است. به محض اینکه وب سایتی را ترک می کند، تبلیغات مرتبط با کفش های ورزشی او را تعقیب می کنند؛ حتی در اپلیکیشن های بازی یا صفحات خبری!
شاید این مسئله در ابتدا برای دوست تان جالب باشد، اما به زودی این حس به کابوس تبدیل خواه...
دنیای تبلیغات دیگر آن دنیای ساده ای نیست که با یک بیلبورد یا یک آگهی تلویزیونی بتوان دل مخاطب را به دست آورد. در این فضای رقابتی و پیچیده هر برند باید بتواند راه خودش را به دل مخاطب باز کند. دقیقا همینجاست که اهمیت هدف گذاری در تبلیغات به اوج می رسد. هدف گذاری در تبلیغات یعنی شما به جای شلیک در تاریکی، چراغی در دست داش...
تبلیغات دیجیتال (Digital Advertisement) دنیایی جذاب و تا حدودی گیج کننده است که نگاه هر بازاریابی را به خودش جلب می کند. خیلی از بازاریاب ها فکر می کنند با تبلیغات دیجیتال دیگر هیچ چالشی جلودارشان نیست و تخته گاز به سمت موفقیت خواهند رفت. قبول دارم چنین تعریف و تمجیدهایی بی دلیل نیست، اما فقط به شرطی تبلیغات دیجیتال به...
دنیای تبلیغات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی داشته است. همین امر فعالیت در این حوزه را برای بسیاری از افراد سخت و حتی غیرممکن کرده است. اگر شما به تازگی قصد ورود به عرصه تبلیغات را داشته باشید، به احتمال زیاد طراحی یک تبلیغ خوب حسابی برای تان دردسرساز خواهد شد. ان امر تجربه ای مشترک در میان بسیاری از کارشناس ه...