پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

5 پیش بینی برای سال 2017

7 سال پیش ( 1395/10/11 )
 

این مطلب نوشته یکی از کارشناسان بازاریابی فرانسوی سایت marletingprofessionel است.

او درباره سال 2017 می گوید: «اگر سال 2017 وعده های پر سروصدا داده می شود، من حداقل بی ثباتی زیادی را در کسب و کار در سال آینده پیش بینی می کنم. برای مدت زمان یک دهه، ما یک تغییر در رفتار مصرف کننده با در اختیار داشتن این محصولات مشاهده کردیم: رسانه ها، نرم افزار، حمل و نقل، خرده فروشی و... اکنون می دانیم که شرکت ها با مدل اشتراک یا آبونمان سازگار می شوند نه با مدل کسب و کار سنتی.» سال 2017 قطعا برندگان و بازندگان در این اقتصاد را خواهیم شناخت. در اینجا پیش بینی های ما را برای سال آینده می بینید:

آغازی برای پایان برای خرید خودرو های سواری

وسیله نقلیه الکتریکی نسل آینده از شرکت هیوندای با نام  IONIQ برای فروش پیشنهاد نمی شوند، بلکه تنها برای روش های مشابه در بازاریابی از طریق تلفن همراه، ارائه خواهند شد: کاربران به سادگی  می توانند یک دوره (24ماه یا 36 ماه) را انتخاب کنند و سپس گزینه رفتن به یک فروشگاه را بزنند که نه منجر به چانه زنی و نه استقراض و نه گفتار تجاری می شود.

این استراتژی شرکت هیوندای برای سرمایه گذاری در بسیاری از مصرف کنندگان بالقوه است که استفاده خودرو را بیشتر از مالکیت کامل آن ترجیح می دهند. البته اشتباه نکنید، قرار نیست این الگوی مصرف در آینده کل صنعت خودرو را در بر بگیرد.

هوش مصنوعی در آینده به یک جریان اصلی تبدیل می شود

هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک تکنولوژی کاملا عادی است. همان طور که «کوین کلی» در آخرین کتاب خود اشاره می کند «اجتناب ناپذیر» است. هوش مصنوعی در آینده تبدیل به یک محصول پر مصرف مانند آب و برق می شود. از این تغییر در موقعیت یابی محصول به عنوان یک سرویس که ارزش نهفته دارد، استفاده می شود و به طور عمده در هوش جمعی توسط پایگاه کاربران تولید می شود. بنابراین پلت فرم Uber Pool تنها با کیفیت از تجزیه و تحلیل خود مسیریابی می کند یا مانند Spotify که تنها برای موتور پیشنهادات خود معیار است.

آمازون انقلابی در خرده فروشی

آمازون همچنان به نوآوری مداوم خود در روش های بازاریابی ادامه می دهد. آخرین پروژه او، Amazon Go، یک فروشگاه است که در آن مصرف کننده با حذف آیتم بین انتخاب های خود و بدون تشریفات می تواند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کند. این روش یک رقابت جدید بین خرده فروشان سنتی ایجاد می کند. اگر آمازون دارای ده ها مرکز توزیع سنتی و هزاران نفر توزیع کننده باشد، هر یک از مغازه هایش باید همچنین یک انبار برای خریدوفروش آنلاین داشته باشد. تجارت خرده فروشی در تاریخ خود به برگ جدیدی می رسد.

ابزار غیر متمرکز در خدمت تعدد برنامه ها و محتوا

در حال حاضر همه ارائه دهندگان محتوا های ویدئویی در جهان، مهم ترین شبکه های ملی در حال توسعه به سوی سیستم OTT هستند. این روند به ما برای عرضه بیش از حد موبایل های بزرگ با ده ها برنامه جدید کمک می کند. تلویزیون در حال حاضر نیاز به لایه جدیدی از تجمع برای مدیریت این تعدد دارد. با توجه به تحقیقات تلویزیون دیجیتال در اروپا درآمد سیستم OTT 14.64 میلیارد دلار در سال 2021 در مقابل تنها 6.4 میلیارد دلار در سال 2015 خواهد بود.

فناوری و کار و بازسازی روابط میان آنها

به وضوح می بینیم که دونالد ترامپ به خاطر مهارت های بلاغی خود انتخاب نشده است. با کنار گذاشتن استدلال های مشکوک، دونالد ترامپ اغلب با نگرانی از مسائل قانونی صحبت می کرد. بسیاری از کارمندان در واقع توسط شغل های دائمی خود دیده می شوند و اغلب توسط مشاغل مخاطره آمیز کم درآمد محافظت می شوند و قانونی نگران کننده هستند.

با این حال سرزنش کردن جهانی سازی کار آسانی است و حتی زمانی که مطالعات نشان دهنده این هستند که مهاجرت تحت تاثیر ایجاد یک شغل خالص قرار نمی گیرد و اینکه تجارت جهانی در طول پنج سال گذشته کاهش یافته است. در حقیقت ما باید یاد بگیریم که برای اقتصاد بهتر فردا اشتغال ایجاد کنیم و برای آینده سازمانی را تصور کنیم که در آن احتمال به وجود آمدن مفاهیم جدید مانند درآمد پایه وجود دارد.

برچسب ها : دریچه قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FEI1tDUH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه