استفاده از لینک های مفید و مناسب
ایجاد محتوای ارزشمند برای کاربران به طوریکه تشویق به خواندن و به اشتراک گذاشتن آنها شوند
بررسی و ارزیابی لینک های ورودی )بک لینک) وبسایت های رقیب
پست گذاشتن در سایت هایی که از نظر بازدید رتبه بالایی دارند
فعالیت پررنگ در شبکه های اجتماعی
بهبود وضعیت برند: در جایی که نامی از برند شما برده شده با مخاطبان ارتباط برقرار کنید
نوشتن در گوگل
تاثیرات رتبه صفحه
پروفایل های گوگل پلس برای همه نویسندگان
ابتکار به خرج دادن در نوع نوشتن و ارتباط با مخاطب
انتخاب یک آدرس (LRU) یکپارچه و استاندارد برای سایت
استفاده از بهترین (URL)
مشخص کردن صفحه های مورد علاقه برای موتورهای جستجو (در مواردی که مطالب تکراری وجود دارد)
ثثبیت قدرت تاثیرگذری یک صفحه
اضافه کردن انتقال آدرس بخصوص برای سایت هایی که تغییرات زیادی دارند.
طرح مناسب و استفاده از داده ها با جزییات بیشتر
تگ های HTML به موتورهای جستجو می گویند که صفحه درباره چه موضوعی است.
نتایج جستجوی بهتر
رتبه بندی جستجوی بهتر
طراحی پاسخگو
تغییر ظاهر صفحات وب بر اساس نوع دستگاه مورد استفاده(پی سی، تبلت و یا موبایل)
استفاده از کدهای HTML واحد برای صفحات دسک تاپ و موبایل
استفاده آسانتر کاربران برای تعامل و اشتراک گذاری لینک دادن